Hva heter de skriva

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Som man får etter endt forsøk ivf/icsi osv som legen skriver og medisiner som man sender til helfo for å få dekket medisinene? Helfo har rotet vekk alt av mitt så jeg må skaffe nytt skriv dea klinikken og samle inn kvitteringer på nytt...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Som man får etter endt forsøk ivf/icsi osv som legen skriver og medisiner som man sender til helfo for å få dekket medisinene? Helfo har rotet vekk alt av mitt så jeg må skaffe nytt skriv dea klinikken og samle inn kvitteringer på nytt...

Gå inn på helfo sin side. Så finner du : dekning/refusjon av helseutgifter....så fertilitetsbehandling. Når du har kommet så langt ligger det skjema til å skrive ut som du finner på høyre side.Tror dette var riktig.... Lykke til:)

Ikke som jeg skal fylle ut men klinikken.... De må sende til meg men husker ikke hva det heter aå vet liksom ikke hva jeg skal be de sende...

bekreftelse på innsetting av embryo? f.eks?

Bare be om en bekreftelse fra klinikken på gjennomgått behandling. Apoteket/-ene har kopi av kvitteringene, så akkurat det er heldigvis enkelt å få ordnet. Det holder mer enn nok. Husk på til en annen gang: ALLTID ta kopi av alt som sendes inn til NAV/Helfo. Det er et gjennomgående problem at papirer forsvinner, dessverre.

Back
Topp