Pluggensen
Forelsket i forumet
på markedet nå? Jeg så dem i butikken, er vel noe Nikegreier? Som er "runde" under på en måte? Ønsker meg slike til bursdagen min, og vil se om de fins på nettet et eller annet sted..[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fever
reebook easy tone- jeg kjøpte dem nettop for mine bursdagspenger og dem anbefales! Helt herlige!!
ORIGINAL: Pluggensen
reebook easy tone- jeg kjøpte dem nettop for mine bursdagspenger og dem anbefales! Helt herlige!!
De var det visst[:)]
Ja, tenker de er gode! Har prøvd slike "vuggesko" og de er gode de også, men jeg føler disse var litt mer "nøytrale" om du skjønner??[:D]
Jeg har et par tursko, men har lyst på slike jeg kan gå tur i som kansje toner rumpa litt ekstra i samme slengen..[:D] I butikken her så hadde de bare hvite, og jeg vil ha svarte ellerno..[8D]
ORIGINAL: vimsa89
Hvilke butikker har dem og hvor mye ligger de på? [:)]
Hvordan er størrelsene?
Hvordan er størrelsene?
store i str syns jeg... jeg bruker 41 til vanlig og da er jeg somregel helt frem i. Men i disse er det litt å gå på. var i tvil om jeg skulle gå ned en str, men som dama på butikken sa, greit å ha litt luft foran når man går i nedoverbakker.
Tror dem kostet 1200 på eurosko.
ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer
Funker sikkert fint, hvis man har slanke ben uten for mye fett eller for lite muskler i utgangspunktet, og hvis man går noen mil i uka.
For alle andre så er det vel forbrenning av fett og en anstendig muskelmasse som er veien til "toned legs", og det kan man strengt tatt få i helt vanlige løpesko som ikke gjør rare ting med balansen, med sunt kosthold og noen joggeturer i uka.
Funker sikkert fint, hvis man har slanke ben uten for mye fett eller for lite muskler i utgangspunktet, og hvis man går noen mil i uka.
For alle andre så er det vel forbrenning av fett og en anstendig muskelmasse som er veien til "toned legs", og det kan man strengt tatt få i helt vanlige løpesko som ikke gjør rare ting med balansen, med sunt kosthold og noen joggeturer i uka.
Rumpa jeg skal tone, ikke leggene[8D][8D] De dere MTB-skoene er jo bevist funksjon på, så jeg tenker dette ikke kan være sååå forskjellig fra det? (pga man må bruke muskler for å holde balansen skikkelig på dem)