Hva heter de dere nye skoene..

Pluggensen

Forelsket i forumet
på markedet nå? Jeg så dem i butikken, er vel noe Nikegreier? Som er "runde" under på en måte? Ønsker meg slike til bursdagen min, og vil se om de fins på nettet et eller annet sted..[:D]

Nike Shox...??

De er ikke så veldig nye, jeg har allerede sliti ut et par[:D]

tenker du på Reebook sine nye som heter no alla easy toon ??
de ser bare skamgode ut da[8D]

Eller tenker du på de balanseskoa?? Hørte ei på jobben snakka om de her om dagen.. (tenker ikke på dem som er buede under)

ORIGINAL: stoltmortil4

tenker du på Reebook sine nye som heter no alla easy toon ??
de ser bare skamgode ut da[8D]

Easytone.

reebook easy tone- jeg kjøpte dem nettop for mine bursdagspenger og dem anbefales! Helt herlige!!

ORIGINAL: Fever

reebook easy tone- jeg kjøpte dem nettop for mine bursdagspenger og dem anbefales! Helt herlige!!

De var det visst[:)]
Ja, tenker de er gode! Har prøvd slike "vuggesko" og de er gode de også, men jeg føler disse var litt mer "nøytrale" om du skjønner??[:D]
Jeg har et par tursko, men har lyst på slike jeg kan gå tur i som kansje toner rumpa litt ekstra i samme slengen..[:D] I butikken her så hadde de bare hvite, og jeg vil ha svarte ellerno..[8D]

Hvilke butikker har dem og hvor mye ligger de på? [:)]

ORIGINAL: Pluggensen

De var det visst[:)]
Ja, tenker de er gode! Har prøvd slike "vuggesko" og de er gode de også, men jeg føler disse var litt mer "nøytrale" om du skjønner??[:D]
Jeg har et par tursko, men har lyst på slike jeg kan gå tur i som kansje toner rumpa litt ekstra i samme slengen..[:D] I butikken her så hadde de bare hvite, og jeg vil ha svarte ellerno..[8D]

jeg har svarte i skinn. Ville og ha noen gode til trilleturene nå fremover. Syns dem er utrolig stødige til å være runde under. Gikk med dem på bytur her forleden og om kvelden kjente jeg moderate "voksesmerter" i fra leggene og oppover så noe må dem da gjøre ;)

Hvordan er størrelsene?

ORIGINAL: vimsa89

Hvilke butikker har dem og hvor mye ligger de på? [:)]

Eurosko har i alle fall, og der ligger de på ca 1000. men på reebok.com ligger de fra 5-700 kr, og der kan man customize dem også (glemte helt det norske ordet..[>:])[:)]

Hvordan er størrelsene?

store i str syns jeg... jeg bruker 41 til vanlig og da er jeg somregel helt frem i. Men i disse er det litt å gå på. var i tvil om jeg skulle gå ned en str, men som dama på butikken sa, greit å ha litt luft foran når man går i nedoverbakker.
Tror dem kostet 1200 på eurosko.

Hvordan er størrelsene?

store i str syns jeg... jeg bruker 41 til vanlig og da er jeg somregel helt frem i. Men i disse er det litt å gå på. var i tvil om jeg skulle gå ned en str, men som dama på butikken sa, greit å ha litt luft foran når man går i nedoverbakker.
Tror dem kostet 1200 på eurosko.

åh? de jeg så kostet 999[:)]

jeg har og sett dem ¨på sportsforretning til 1000 men siden jeg fant rett str så gadd jeg ikke leite..:P tror det finnes flere modeller av dem.

Funker sikkert fint, hvis man har slanke ben uten for mye fett eller for lite muskler i utgangspunktet, og hvis man går noen mil i uka.

For alle andre så er det vel forbrenning av fett og en anstendig muskelmasse som er veien til "toned legs", og det kan man strengt tatt få i helt vanlige løpesko som ikke gjør rare ting med balansen, med sunt kosthold og noen joggeturer i uka.

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Funker sikkert fint, hvis man har slanke ben uten for mye fett eller for lite muskler i utgangspunktet, og hvis man går noen mil i uka.

For alle andre så er det vel forbrenning av fett og en anstendig muskelmasse som er veien til "toned legs", og det kan man strengt tatt få i helt vanlige løpesko som ikke gjør rare ting med balansen, med sunt kosthold og noen joggeturer i uka.

Rumpa jeg skal tone, ikke leggene[8D][8D] De dere MTB-skoene er jo bevist funksjon på, så jeg tenker dette ikke kan være sååå forskjellig fra det? (pga man må bruke muskler for å holde balansen skikkelig på dem)

Rumpa jeg skal tone, ikke leggene[8D][8D] De dere MTB-skoene er jo bevist funksjon på, så jeg tenker dette ikke kan være sååå forskjellig fra det? (pga man må bruke muskler for å holde balansen skikkelig på dem)

Jada, så lenge du er slank og har forholdsvis lav fettprosent, som sagt, så går det sikkert fint.

MTB-skoa funker sikkert de også, med samme forutsetninger. De finnes neppe, de skoene som kan både slanke deg og skape mer muskelmasse kun ved at du rusler litt i dem.

PS. Legs betyr bein, ikke legger.

hehe... det motsatte av meg altså. Men jeg kjøpte dem pga at det er med på å forsterke effekten av gåingen - ikke fordi jeg venter å få noen superbein av det. Utslaget for kjøpet var at dem var herlige å gå med:)

http://www.reebok.com/NO/product?modelId=30038136&articleId=J18628
disse har jeg

Back
Topp