Hva heter barnet?

babysykigjen

September 2013 <3
Hva heter barnet? Tok det lang tid før dere bestemte dere?

Her fikk gutten vår navn etter 5 uker, og heter Aune :)

Lille prinsessa vår heter Mina Sofie, hun fikk navn ca 10 minutter etter fødselen ;)

Ble bestemt første dagen, han heter Adrian ;)

Hun heter Natali, det bestemte vi halvveis i svangerskapet ;)

Jakob André, var bestemt på Jakob fra før siden jeg ville oppkalle han etter min oldefar :) André bestemte vi oss for dagen etter han ble født.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vår jente heter Linnea :-)
Det ble endelig bestemt da vi kom på barsel og stirret oss helt forelska i henne :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her heter lillemor Adelen Mathea. :) .
Hun skulle hete omvendt men stemte ikke helt når hun kom:) å storebror holdt igjen på Mathea så da ble det det også:)

Ulrik Alexander heter bønna mi. :)
Hadde noen alternativer før fødselen, men han var definitivt en Ulrik, så 15 minutter etter jeg våkna fra narkosen og fikk se han, ble det bestemt. :)

Eg hadde ein favoritt og mannen hadde ein. Begge var einige med kvarandre. Men sida eg hadde bestemt om det var jente, blei det mannen sitt valg me endte opp med. :) Så her har me ein Jacob. :)

Her e lillebror to uke i dag å går fortsatt bare under lillebror ;-)
Æ har favoritt, men pappaen e kje enig å han har heller ikkje nån forslag så d kommer nok t å ta tid denne gangen å!! :-(

Prinsessa heter Emma Sofie og tror vi hadde det klart i april. Mannen likte godt Emma, men jeg var litt skeptisk siden det er et populært navn og jeg ville prøve å unngå topp ti navn. Fikk beskjed av mannen at hvis vi valgte Emma, kunne jeg velge det andre navnet siden vi ville ha to navn. Ville ikke ha et langt navn så det ble vanskelig å si, og likte godt kombinasjonen Emma og Sofie. Dessverre er også Sofie et veldig populært navn :-s

Lillebaby har fått navnet Hedda. Storesøster heter Vilje :-)

Det gikk greit å finne navn som begge likte, så har ikke brukt så mye tid på navnevalgene..

Back
Topp