Hva het programmet for å skjule IP adressen?

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
For en tid tilbake så jeg noen skrev om et program man kan bruke for å skjule Ip adressen sin, slik at man kan se videoer på nettet som vanligvis ikke er tilgjengelige i Norge. Det var i forbindelse med at noen ville se Teen Mom på MTV på nettet. Noen som vet hva jeg mener?

Mannen min som er jobber med slikt sa at det ikke går ann.Trafikken må jo tilbake.Om den ikke har adresse,så går det jo ikke.Kan gjemme deg bak en haug av proxyservere,men noen må til slutt vite hvor du befinner deg.

Ikke vet jeg, fikk bare inntrykk av at hun som foreslo det skrev det fordi det var slik hun pleide å gjøre det - som om hun hadde fått det til å funke! Husker ikke hvem det var...

ORIGINAL: *Fernet*

Mannen min som er jobber med slikt sa at det ikke går ann.Trafikken må jo tilbake.Om den ikke har adresse,så går det jo ikke.Kan gjemme deg bak en haug av proxyservere,men noen må til slutt vite hvor du befinner deg.

Han har rett, men feil. Om du bruker Proxy-server må du ha en server som er spesifisert for det, men å få se på noe på mtv eller Youtube som er blokket for Norge, så kan du bruke vpn-tjenester, men de fleste av de koster jo da. Feks www.ivacy.com eller noe. Men de er jo basert på at man skal ha privatliv på nett. Det finnes gratisversjoner, men det vil ikke fungere bra nok, fordi man får for lite overføringshastighet. Man kan feks bruke Tor, som er ett tillegg til Firefox, Onion Router Network.

http://proxy.org/

gå inn her og skriv inn nettadressen du skal på i høyrehjørne og du ville kunne komme inn på det :)

StrongVPN er en slik type tjeneste. Men den koster penger :-) http://www.strongvpn.com/

Hotspotshield.com er gratis

ORIGINAL: hissigproppen

Den var det ja! Tusen takk, snuppa! [:)]

Håper du finner ut av d. Har samme problem når jeg vil se nett tv fra uk[>:]

ORIGINAL: Chuma

ORIGINAL: hissigproppen

Den var det ja! Tusen takk, snuppa! [:)]
[:)]

men tror du kan see teen mom på disse gratis tv program sidene[:)]

Back