Hva HATER dere?

mammy19

Elsker forumet
Er litt hormoner pågang hos de fleste her så hvorfor ikke si hva vi hater aller mest? Hehe..[8D]

Jeg begynner..

Jeg HATER:
-Amy Whinehouse (takler ikke den kjerringa nei)
- folk som skal bry seg med absolutt ALT og ALLE hele tiden
- setningen "å være gravid er ingen sykdom, men en tilstand"
-falske folk 
- fiskegrateng!

Oppkast her å! den glemte jeg..

Akkurat nå for tiden så må det vel være:
  • å bli tykk som en hvalross
  • Ikke kunne røyke/drikke øl
  • Masete folk

Men eller sånn utenom når jeg ikke er gravid, så er det:
  • Masete folk
  • stå opp tidlig

ORIGINAL: Happy84

Akkurat nå for tiden så må det vel være:
  • å bli tykk som en hvalross
  • Ikke kunne røyke/drikke øl
  • Masete folk

Men eller sånn utenom når jeg ikke er gravid, så er det:
  • Masete folk
  • stå opp tidlig

Savner det ikke litt en gang..

* Når folk komenterer hvor tungt det kommer til å bli å få tvillinger istede for å si noe positivt.
* Fulle folk
* Røyklukt
* At magen har blitt offentlig ta å føle på objekt
*

Hater å ikke kunne gå ut på byn, røyke og feste på samme måte som før.
Ikke kunne shoppe klær som før
ikke finne noe som jeg liker av klær i dag
ensomhet
bekkenløsning
kvalme
å ikke kunne hjelpe til som før
masete folk om hvor unormalt stor jeg er , for så lite tid på vei.. ( øh, finnes ikke stor i forskjell til maaaange andre )
å gå opp i vekt
Urein hud
Lite vakter på jobben etter jeg ble gravid
Å være gravid er ikke en sykdom, men en tilstand
å få verre ryggproblemer enn før ( har slete med det siden jeg var 11 )
at håret mitt ikke er like shiny og sunt lengre
han ene naboen min

Ja *sukk* dette kunne jeg ha fortsatt med i en evighet [:-]

Men er ellers en blid og oppegående jente.. Tihi
Klager vel aldri egentlig, og viser aldri hva jeg egentlig føler eller mener vedr meg selv og kroppen

Men innpå her, er det sååå deilig å få det ut.. *tihi*

Jeg er sååååå lei av at alle spør hvordan formen min er.... Jeg gidder ikke gå rundt å syte til alle, så jeg sier den er fin, og at det er jeg glad for. Egentlig er jeg bare trøtt, og har veldig vondt i beina og korsryggen pga begynnende bekkenløsning i følge jordmor. Vet at folk mener det godt når de spør hvordan formen er, men når du får det spørsmålet 100 ganger i løpet av dagen, så er det enklere å si at formen er fin den....

Jeg er også lei av at alle kommenterer at jeg ikke er stor (ergo: magen er liten) - jm sa at magen så fin ut. Det syntes jeg også[:D]

Så har jeg en nabo som jeg virkelig har begynt å hate etter at jeg ble gravid - han går meg rett og slett på nervene!!!! [:@][:@][:@]

Jeg fikk også en kommentar på butikken her en dag av ei jeg kjenner, vet hun mente det godt - hun ville bare si i fra, men jeg ble helt på gråten, så syntes jeg fryktelig synd på meg selv som måtte bære to (relativt lette) poser hjem alene - jeg er jo gravid, og så måtte jeg bære posene mine selv...*snufs,snufs*[:(]

Trodde ikke det var så mye jeg hata/mislikte, men det var utrolig deilig å få det ut!!!!Takk til den som starta tråden!!

Jeg hater:
* lukter....alt lukter, gubben, hunden, hundemate, dassen, senga, ongene....æsj som alt lukter!!
* å være alene...gubben jobber borte hele uka
* hunden i blandt, han tar så mye plass, er skitten hele tiden, maser og sikler
* hundehår....
* deler av sambos familie...uten å utdype det for mye, men enkelte der er rett og slett ond!!

Tja sikkert masse mer....men huff da, stakkars hunden min ser ikke ut til at jeg er så go med han for tia, skjerpings!!![:D]

Back
Topp