Hva har vært din største utfordring som mamma til nå?

Min største utfordring som mamma kom med den førstefødte. Overgangen fra å kunne gjøre hva man ville, når man ville, til å ha en liten baby som tok all tiden var stor. Ellers vil jeg si at jeg ble sjokkert over hvor mye man kan elske et annet lite menneske, og med dette kom redselen over at det skulle skje barnet (og etter hvert barna) mine noe. Det har vært en utfordring å slippe taket i redselen etter hvert som de har blitt større - og la de få utforske verden (dvs. nabolaget) alene.
 
Går gjennom den største utfordringen no, med samvær med en barnefar som ikke er helt oppegående. så må gjennom advokat for å stoppe alt sammen. Det å være alenemamma er tøft, men det å være alene og ikke vite når man får mulighet for avlastning er enda tøffere.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Å gå fra å sove 12-15 timer i døgnet til å sove Max 4 timer i strekk.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Panikken og den evige bekymringen. Lite søvn, lite avlastning, lite kjærestetid, trass, og alt det der er jo der selvfølgelig, men bekymringen for alt som kan skje, hva fremtiden vil bringe og hvordan jeg best mulig kan sikre jentene mine en god oppvekst og ett godt liv, er absolutt den største utfordringen.
 
Panikken og den evige bekymringen. Lite søvn, lite avlastning, lite kjærestetid, trass, og alt det der er jo der selvfølgelig, men bekymringen for alt som kan skje, hva fremtiden vil bringe og hvordan jeg best mulig kan sikre jentene mine en god oppvekst og ett godt liv, er absolutt den største utfordringen.
signerer denne:) bare bytte ut jentene med guttene :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Å føle at man har mistet seg selv og partneren sin. Når kvelden kommer her er jg "død" og legger mg som regel.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp