Hva har vært dagens beste opplevelse?

Har bestemt mig for å kjøre 30min FLX (bevegelsestrening) på Sats online training, en gang i uken så lenge det går. Så det kjørte jeg nå på morgenen. :happy: Forrige svangerskap kom jeg meg ikke opp fra gulvet uten hjelp siste 2 månedene og slik vil jeg ikke ha det nå!
Hva med din?

Blide hyggelige og spøkefulle kollegaer i vaktskiftet som sprer godt humør i hele avdelingen. Gikk er ett stort smil rundt munnen.

Forklart ivrige fjerdeklassinger om hvordan barn blir til (kollega som er gravid, har selvsagt ikke fortalt elevene om meg enda) :D et sitat fra i dag "så det du sier er at på et tidspunkt i livet har jeg vært inni mamma og pappa samtidig? "

Det beste i dag var en fin og morsom lunchpause med gode kollegaer og en fin ettermiddag i sofaen med min lille familie :)

Knallsterk graviditetstest, alltid godt for å roe nervene litt :happy:

Å sovne på sofaen etter at vesla var levert i bhg også kveldsturen vi hadde sammen ikveld var veldig koselig☺️

Idag fikk vi svar på blodprøvene (HCG-måling) etter blødning og usikker TUL forrige uke. Alt er fint, og GUD så lettet <3

For et par dager siden hjalp jeg en kollega å gjenopprette et viktig dokument som han hadde slettet ved et uhell. I dag dukket han opp med en liten sjokolade med en postit hvor det stod: takk for at du reddet dagen min.

Det hadde jeg ikke regnet med og synes det var utrolig koselig. :)

2 åringen som snur seg mot meg når vi ser på TV å sier 《idag er det onsdag》 :Heartbigred Smeltet helt! Er en veldig fin tid, mange ord som kommer frem, og setninger som blir laget!

At middagen (improvisert rett) ble helt uventet kjempegod! Orket ikke å handle i dag, så tok å laget en wok med nudler i, som falt i smak hos alle. Dette resulterte i en lang middagsstund rundt bordet med levende lys og stormen herjende ute.

Back
Topp