Hva har skjedd?

MittSittGull

Elsker forumet
Nicolai har vært veldig enkel å legge for natta. Gir han flaska og går ut. og inn igjen og gir tutt ette flaska så sovner han. Men for 3 dager siden begynte han å hylgrine når jeg gikk ut fra rommet, selv om han hadde flaska.. Og etter flaska og er det HYLGRINING.. skulle tro han var redd noe.. Men har jo alltid ligget der..
Noen som har en aning??

For meg høres det ut som separasjonsangst[8|] kan det være det? Siden han griner når du går ut av rommet.

ORIGINAL: Marus

For meg høres det ut som separasjonsangst[8|] kan det være det? Siden han griner når du går ut av rommet.

Ja det kan virke som det. Men det kom så plutselig.. aldri vært noe problem tidligere.. og han griner bare han ser senga. Når jeg legger han oppi der hjelpe det ikke at jeg sitter på siden av heller

ORIGINAL: sil86

Ja det kan virke som det. Men det kom så plutselig.. aldri vært noe problem tidligere.. og han griner bare han ser senga. Når jeg legger han oppi der hjelpe det ikke at jeg sitter på siden av heller

Hmm så merkelig! Det kan ikke være øreverk, tenner o.l? Da blir det jo vondere å ligge.

ORIGINAL: sil86

Hmm så merkelig! Det kan ikke være øreverk, tenner o.l? Da blir det jo vondere å ligge.

Men han roer seg viss jeg ligger ved siden av han i vår seng.
Kan hende det er det han vil oppnå. MEn han sutrer ikke, men hylgrine så sko tru han va redd

Lukas begynte også sånn plutselig. Skulle ikke legge seg, bare hylte og reiste seg opp, jeg gikk inn og la han og han reiste seg opp, sånn kunne det fortsette leeeeeeeenge...  Tok han opp og koste med han og la han ned igjen. Var skikkelig slitsomt.  Det varte kanskje en uke..  Han gråt også bare han skjønte vi skulle inn på soverommet. Nå er det helt greit igjen plutselig.. De går gjennom mange faser disse små, kanskje teste grenser og se hva som skjer, de skjønner at de har egen vilje... vet ikke.

Back
Topp