HVA HAR SKJEDD???

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Jeg var innom 2min i går kveld ellers var jeg ikke innpå i hele går og nå har noen slettet bilder og en er sletter...
Hva foregår??

De gjør det for sikkerthets skyld, fordi du aldri vet hvem som stikker innom her, og hvem som helst kan ta bildene du legger ut å bruke de til hva de vil, ikke noe værre enn det[;)]

Hvem er det som har slettet seg til nå egentlig? Stansie og Karla... Fler? Ikke lett å følge med når man er borte en dag... [&:]

Jeg har. Men det var vel ikke helt planlagt. Var for å få vekk en del ting som de andre skrev her.

ORIGINAL: linda83

vet at karla har slettet seg. men visste ikke om stansie

hæææ??hvorfor det da??? 

ORIGINAL: Lasog

Jeg har. Men det var vel ikke helt planlagt. Var for å få vekk en del ting som de andre skrev her.

Hvem har skrevet noe her da??
Er det noe jeg også burde gjøre????

Men er det noen som snuser rundt her og ødelegger for andre,kopierer bilder eller hva??
Burde jeg slette alt av bilder jeg har lagt ut,slette med eller?????

Kanskje jeg er litt treig men.... forstår ingenting... Hvem sletter hva og hvorfor??[8|]

ORIGINAL: MOVED caprice

folk sletter seg selv og registerer seg på nytt... pga bilder de har lagt ut, og informasjon som de ikke vil at andre skal snoke i

Har det vært snokere her????

ORIGINAL: linda83

ORIGINAL: Ida11.07.07

ORIGINAL: MOVED caprice

folk sletter seg selv og registerer seg på nytt... pga bilder de har lagt ut, og informasjon som de ikke vil at andre skal snoke i

Har det vært snokere her????

d r visstnok endel av de ja...

Hmm okey..da skal jeg ikke legge ut mere bilder her ihvertfall...

Er jo så synd at det skal bli sånn..

Back
Topp