Hva har skjedd ?

mammatilbabyT

Glad i forumet
Har det skjedd noe siden sist jeg var innom ?[8D]
vi har ikke nett hjemme, og vet ikke hvor lang tid det tar før vi får det tilbake[:'(] uuusj....

jeg har fått meg meniskskade, ligger bare hjemme i sofaen og synes synd på meg selv [8D] så det e nytt herfra! [:)]

ORIGINAL: Soul

jeg har fått meg meniskskade, ligger bare hjemme i sofaen og synes synd på meg selv [8D] så det e nytt herfra! [:)]

Må desverre si at jeg virkelig ikke misunner deg der! jeg trodde jeg hadde fått det når jeg gikk GRAVID, men fant til slutt ut at knea mine var veeeeeldig overbelasta etter jeg stod på snowboard i begynnelsen av svangerskapet! [:'(]

ORIGINAL: mammatilbabyT

Må desverre si at jeg virkelig ikke misunner deg der! jeg trodde jeg hadde fått det når jeg gikk GRAVID, men fant til slutt ut at knea mine var veeeeeldig overbelasta etter jeg stod på snowboard i begynnelsen av svangerskapet! [:'(]

hehe, her er det motsatt.. jeg trodde at jeg bare hadde overbelasta de litt, men legen igår mente at det var litt verre enn som så.. meniskskade liksom... eg som aldri har hatt noe problemer med kneet før.... så det var litt av en nedtur [&:] jaja, det blir nok bra igjen det og! [:)][:)]

ORIGINAL: mammatilbabyT

hehe, her er det motsatt.. jeg trodde at jeg bare hadde overbelasta de litt, men legen igår mente at det var litt verre enn som så.. meniskskade liksom... eg som aldri har hatt noe problemer med kneet før.... så det var litt av en nedtur [&:] jaja, det blir nok bra igjen det og! [:)][:)]

heldig du som hadde lege som kunne si hva det var/ er da ! :)
Legen jeg var til, fant ikke ut NOENTING[:'(] og begge knea mine var hovna opp dobbelt så mye enn normalt[>:] så hele svangerskapet gikk jeg med vonde knær uten å få bekfrefta hva det var! [:@]

God bedring til dere med vonde knær, det vet jeg nesten alt om. Har blitt operert for meniskskade og det var veldig effektivt.

Men altså menisken blir ikke bra igjen av seg selv. Er som å håpe på at revnen i buksa skal gro..

ORIGINAL: frøken85

God bedring til dere med vonde knær, det vet jeg nesten alt om. Har blitt operert for meniskskade og det var veldig effektivt.

Men altså menisken blir ikke bra igjen av seg selv. Er som å håpe på at revnen i buksa skal gro..

ååh? han sa til meg at det godt kunne hende at den ble bra av seg selv og at smertene var borte før jeg i det hele tatt fikk time til å ta MR..... da håper jeg at han tok feil og at jeg ikke har meniskskade da!

Vi ligger på Drammen sykehus med en syk Edward. Tror han har RS-viruset, så går nok fort over. Satser vi på. :) De er veldig flinke og hyggelige her!!

Ellers venter vi på at huset vårt snart blir ferdig og vi kan flytte dit!!!

Her har storebror vert hjemme i over en uke med feber, første dagen i barnehagen igjen i dag, så nå skal vi ENDELIG få gjøre litt barselsting igjen [;)]
I dag har jeg vært hos frisøren og i morgen er det babysvømming.

ååh? han sa til meg at det godt kunne hende at den ble bra av seg selv og at smertene var borte før jeg i det hele tatt fikk time til å ta MR..... da håper jeg at han tok feil og at jeg ikke har meniskskade da!

Tja, hvis menisken kun er litt irritert så kan det vel kanskje gå over med en kur med Voltaren eller noe lignende. Men hvis det er rift i den så blir det ikke bra av seg selv.. Merkelig lege du har.. Fikk du henvisning til MR da? Det er eneste måten å få greie på det.
Jeg hadde en bitteliten rift(ganske vondt likevel) som ble operert.

her er det vel ikke så mye nytt.. iljar er en "snill" og rolig baby, og jeg klarer ikke se meg mett på han

Så ble han døpt på søndag. Veldig godt å ha det unnagjort[:)]

Tja, hvis menisken kun er litt irritert så kan det vel kanskje gå over med en kur med Voltaren eller noe lignende. Men hvis det er rift i den så blir det ikke bra av seg selv.. Merkelig lege du har.. Fikk du henvisning til MR da? Det er eneste måten å få greie på det.
Jeg hadde en bitteliten rift(ganske vondt likevel) som ble operert.

går på voltaren kur nå ja. og han har sendt henvisning til MR, men kunne være lang ventetid. Venter på time nå, hvis den er alt for sen skal jeg nok betale en MR selv, men det er jo dyrt da. Men men... ja han trodde det var rift ja, så han sa at det kunne godt hende det ble bedre med voltaren. Men som sagt, jeg må bare gå å vente jeg nå.....

Back
Topp