HVA HAR SKJEDD?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
har jeg miset alle husmorskills?????

la sammen kler nå,og har intet mindre enn 8 enkle sokker?!!!!

Næh, det er typisk glupskvaskemaskinsyndrom;)

hehe... skjer stadig her...
og det er IKKE min skyld i hvertfall... hehe

joa 1 el 2! men 8?!!!!!!!!!!

ORIGINAL: ohBaby!

joa 1 el 2! men 8?!!!!!!!!!!

Hihi! Sånn er det her OOOOOOOOOG!!!

Hahaha [:D] er nok best vi sender deg på husmor-skole [;)]

Her bor det ett sokketroll i tørketrommelen [:D][:D][:D]

Kom på husmorskole hos meg... [:D][:D][:D][:D][:D]
Jeg kan lære deg hvordan du får til 15[8D][8D][8D][8D]

haha,jeg kommer!!!!
ORIGINAL: snusmumrik

Kom på husmorskole hos meg... [:D][:D][:D][:D][:D]
Jeg kan lære deg hvordan du får til 15[8D][8D][8D][8D]

Samler de enslige sokkene i en pose jeg, og går gjennom posen innimellom, og da får jeg plutselig mange "nye" sokkepar!!![;)]

joa,men hallo,jeg mangler en sokk i ny og ne! men i dag tok kaka!!!
ORIGINAL: krezz

Samler de enslige sokkene i en pose jeg, og går gjennom posen innimellom, og da får jeg plutselig mange "nye" sokkepar!!![;)]

jeg har sånn sund dings med klyper på hengende på tørkestativet, og der henger jeg sokkene.. De som blir enslige blir tort sett hengende der til partneren dukker opp.. men det blir veldig fult med ventende enslige sokker i perioder.... hehe.. har fundert på å ha 2 sånne til å henge på... hehe..

Vaskemaskiner spiser sokker.. det er den eneste forklaringen jeg kan komme på for de bare FORSVINNER!

ORIGINAL: Krøsamaia

Vaskemaskiner spiser sokker.. det er den eneste forklaringen jeg kan komme på for de bare FORSVINNER!

Är nog det som är anledningen ja [;)] Men mina trosor blev faktiskt uppätna av tvättmaskinen bokstavligt en gång, fick tömma maskinen flera ggr för att ett enda par trosor hade lyckats hamna emellan på nåt viss..Fick plocka ut små rosa tygbitar gång på gång [:-]

Jeg legger alle enkesokkene på et bord ved siden av klestørkestativet. Og det er seriøst sikkert 25 enkesokker der [:D][:D] Skjønner ikke hvordan det er mulig, jeg!! Og ingen er par [8D][8D]

Back
Topp