Hva har skjedd på H&A den siste uken?

hm.. har ikkje sett kver episode. men kan si det lille eg veit :)

*han Roce-stjerna er tilbake, kjøpt seg hus og ei bedrift (som vi ikkje veit ka han skal med enda). han virker snill! Vil tilbake dit for å klare å holde seg rusfri. Aden slo han ned og advarte han mot å henge med..hm.. ho blonde med far i fengsel..Med uansett så har de to begynt å små flørte litt.

*Romeo "broren" til han fostersønnen til Miles har flytta inn der og fått jobb som surfing instruktør. Han er interesert i Anni. og anni er tydeligvis interesert tilbake. men Han "broren" som ho var sammen med før vil også ha ho tilbake så han driver å sender kjærlighetsdikt og romeo hjelper han å få ho tilbake.

*ett eller anna skjer med Rachel og Tony, han babyen skriker heile tida og spesielt Rachel virker veldig sliten..

*Martha har stilt til valg som son bystyre greie mot han der Palmer-dusten

*Ruby slo opp med kjæresten for å bli sammen med Gjeff, men så datt han på sjøen og fikk hukommelsestap... så han husker ikkje lenger at det er slutt mellom de.

Miles og Kirsty er no glad for babyen i magen...
men no fridde han, og jo vil ikkje gifte seg.. så det er litt grums igjen!

hm.. var det meir folkens??
 
Der har det I ALLE FALL skjedd mye!! Heheh!!!

* Hva skjedde på sjøen siden han falt over bord?
* Hva har skjedd med politidama? Er hun fengslet hun, fikk jeg inntrykk av i dagens reprise?
* Har det skjedd noe med Irene denne uken?
 


Trone skrev:
Der har det I ALLE FALL skjedd mye!! Heheh!!!

* Hva skjedde på sjøen siden han falt over bord?
* Hva har skjedd med politidama? Er hun fengslet hun, fikk jeg inntrykk av i dagens reprise?
* Har det skjedd noe med Irene denne uken?


Kem som falt over bord??
ang politidama: Han som voldtok ho (pappan til Ruby) blei drept. Og ho er hoved mistenkt, så ho er suspandert fra jobben. ikkje meir enn det. Men de tror også at det kan være han som ho er sammen med (han som skaut Jack) for han driver med litt rare ting som vi ikkje har fått vite ka er
Og Eg tror ikkje det har skjedd noke med Irene...

Og jepp Leah og han etterforskeren skal på date. eg har litt sansen for han eg :)
 
Back
Topp