Hva har skjedd med endring av signatur?

C

Chuma

Guest
Er det bare hos meg at stedet der man endrer signatur er blitt annerledes i det siste? Jeg har blitt satt tilbake en uke, så jeg ville inn og endre på tickeren min, men jeg klarer ikke å klikke meg inn på feltet der den skal legges inn, og ser heller ikke den nåværende signaturen der? Er dette noe nytt, eller er det bare en bug hos meg?

Ser ut som en bug. Er ikke sånn det har vært nei.

TonjeJenta skrev:
Ser ut som en bug. Er ikke sånn det har vært nei.

Mhm.. jeg endra på signaturen for ett par dager siden.. og ingen problemer hos meg ihvertfall

Er ikke du 19+1?

Nja, jeg er egentlig det, for jeg vet nøyaktig når befruktningen fant sted (100 % sikker), men ultralydene har hele tiden vist at babyen var en uke mindre enn forventet. Legen mente den har ligget i dvale en uke før den begynte å utvikle seg. Så da er den bare 18 uker utviklingsmessig.

aaah... hmm.. Det var jo litt (veldig) kjedelig! Men, det er bare en bump i veien =) Du kommer over den og! :D

Jeg har selv problemer med å "lagre" når jeg er inne på Min Side og vil endre opplysninger. Jeg har sendt mail til kundeservice, og fått svar med de for at de ville ha litt mer utfyllende info, så de vet om at det er et problem.... satser på at det skjer noe snart

Hei.

Ja vi oppdaget at det har skjedd noe med spesialtegn... dvs om æøå er å reknesom særlig spesielt da... :-) etter siste oppdatering. Satser på å få det fikset i morgen eller mandag. 
Dette medfører at de som har æøå i navn/adresse ikke får lagret endringer på Mine opplysninger.

Endringer i selve signaturen (om en ser bort fra at den kan bli laaang), som har med utregning av termin/fødsel m.m. er ikke noe som styres på BV. Det er data levert fra de nettstedene ticker/signatur er linket til.

Back
Topp