hva har skjedd i det siste?

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
ja...overskriften sier seg selv...

føler meg virkelig amputert etter at bv appen ikke funka...
håper alle har d greit og at jeg ikke har gått glipp av så altfor mye...
skriv gjerne ned en update til meg

*savner dere*

Ikke så mye. Her inne har det vært veldig rolig, så det er kanskje flere som har vært plaget med appen, eller så er alle travelt opptatt. :) Selv har jeg ikke vært så mye her inne, har vært trøtt og sliten, samt at jeg prøver å få ferdig noen strikkeprosjekter før jul.

Ikke så mye her. For første gang har vi har 3-4 dager der han kun våkner for mat, skift og rap for så å sovne igjen!!!
Håper det fortsetter. Er helt zombietilstand her :( Så lei av å være sliten hele tiden!

Jeg har nettopp kommet tilbake til forumet selv etter en lengre pause pga MYE ammestress, ikke noe kjekt. Vi har nå funnet ut at det blir flaske videre pga totalt puppenekt. pumper litt slik at han får ca 1 flaske med mm, men blir bare mindre og mindre som kommer ut. Ellers jobber jeg med forberedelser til dåp :) Nettopp laget gaveekser/navneskilt :)

Gjett hvem som fikk appen til å funke - meg!!!
Alt ble med en gang litt lettere...
Men hva har skjedd;
Sondre hadde jo kolikk, men etter å ha vært hos kiropraktor så ble han en helt annen. Om d er pga kiropraktor eller alder vet jeg ikke, men det er mye roligere i huset :-P
Så nå smiler han hele tiden og ler innimellom. Er så utrolig herlig! Helt forelsket ♥
Han klarer å sitte i vippestol og ligge på gulvet nå, så jeg slipper å bære og aktivisere konstant. Han har nok hatt litt vondt stakkar. Fremdeles mye luft, men massasje etc har effekt nå, så d kan løses på et vis.

Han sliter med hoste nå pga smitte fra far. Høres forferdelig ut, men kan ikke gjøre så mye med det...

Ellers har han plutselig nekta å ta smokk, så henger en del på puppen. Får ikke til å sovne uten heller - au...

Men for en herlig gutt! Er en helt annen person jeg møter. Kan ikke beskrive den utrolige mamma følelsen, men føler meg ekstremt heldig og hadde ikke bytta d for alt i verden - til tross for kolikk og gråt.

Med meg går d også bra. Slet med litt av den fødselsdepresjonen, men etter å ha tatt tak i problemene så er det under kontroll også. Nyter livet så godt det går. Mye strikking - akkurat nå er det julegave til nevøen min...

Kjekt å være tilbake :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har vi rolige dager med en frøken med godt sovehjerte <3 men er blitt så utrolig trøtt selv i det siste.. kan liksom ikke skylde på søvnen heller, for ho våkner ikke før 05-06 for mat, og sover stort sett videre til 08 etter det. Ba legen sjekke jern da jeg var på kontroll etter fødsel, men ho sjekka kun blodprosent og den var ok.

Andre med lave jernlagre etter fødsel? Hadde lite jern da jeg gikk gravid, men trodde ikke amming krevde så mye jern?

Sleit meg skikkelig ut med planlegging og slikt til barnedåp, så kanskje kroppen fikk seg en knekk.. Håper på snarlig bedring iallefall :)

Jenta mi sover mye på dagtid, så da blir det gjort husarbeid, på ettermiddagen er det leking og kos, i morgen skal ho få vaksine, gruer meg både til stikket og om hun får reaksjoner :-P ellers skal vi i dåp på.søndag og etter det er det plankegging av dåp for jenta vår :-)

Sendt fra mobilen min

Vi har hatt en fellesvisning og kun en kom (tror hun bare kikket for gøy).ellers går det i det samme her om dagene.var på gørrkjedelig shopping ene dagen.hater å gå i butikker;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp