Gjett hvem som fikk appen til å funke - meg!!!
Alt ble med en gang litt lettere...
Men hva har skjedd;
Sondre hadde jo kolikk, men etter å ha vært hos kiropraktor så ble han en helt annen. Om d er pga kiropraktor eller alder vet jeg ikke, men det er mye roligere i huset
Så nå smiler han hele tiden og ler innimellom. Er så utrolig herlig! Helt forelsket ♥
Han klarer å sitte i vippestol og ligge på gulvet nå, så jeg slipper å bære og aktivisere konstant. Han har nok hatt litt vondt stakkar. Fremdeles mye luft, men massasje etc har effekt nå, så d kan løses på et vis.
Han sliter med hoste nå pga smitte fra far. Høres forferdelig ut, men kan ikke gjøre så mye med det...
Ellers har han plutselig nekta å ta smokk, så henger en del på puppen. Får ikke til å sovne uten heller - au...
Men for en herlig gutt! Er en helt annen person jeg møter. Kan ikke beskrive den utrolige mamma følelsen, men føler meg ekstremt heldig og hadde ikke bytta d for alt i verden - til tross for kolikk og gråt.
Med meg går d også bra. Slet med litt av den fødselsdepresjonen, men etter å ha tatt tak i problemene så er det under kontroll også. Nyter livet så godt det går. Mye strikking - akkurat nå er det julegave til nevøen min...
Kjekt å være tilbake
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app