Hva har overrasket deg mest i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Hvor utrolig mye tyngre svangerskap nr 2 var enn med nr1!! [emoji27] Godt å være ferdig!

At man fikk så mye plager denne gangen kontra første gang.
Er lei, alt er tungt og humøret begynner å få en heftig knekk

Enig med de over! Alt er mye tyngre svangerskap nr 2. Har vell noe å gjøre med at vi allerede har ett barn å ta oss av fra før også.. Er mye mer hormonell og dårlig humør for tiden, og veldig utålmodig nå på slutten..

At jeg har gått over termindato og trengte igangsettelse med ballong....

Trodde hun kom til å komme lenge før termin...

Skriver under på det de andre sier. Mye tyngre å være gravid enn med nr 1. Så mye tyngre faktisk at jeg tror at vi stopper her på 2. Kan ikke se for meg å kjøre gjennom det hele en gang til...

At jeg har hatt et så og si perfekt svangerskap. Ikke mye å klage på [emoji4]

At du ikke kan styre kroppen din med tankene. Du kan være motivert, gira og klar for å gjøre masse- men om kroppen ikke orker så er man litt stuck.

Husker godt hvor mye jeg gledet meg til andre trimester og ventet på uka 13- var like sliten da og kom aldri til noe magisk grense hvor alt var helt supert.

At man kan gå hele veien uten å være kvalm, få cravings eller mislike lukt/mat.

Hvor mye fortere svangerskap nr 2 kan gå i forhold til nummer 1[emoji33]

Wææ, dere skremmer meg til å få alenebarn her nå altså[emoji85][emoji33][emoji16] neida! Joda[emoji30]

Wææ, dere skremmer meg til å få alenebarn her nå altså[emoji85][emoji33][emoji16] neida! Joda[emoji30]
Hehe, men alle plagene er glemt nå når jeg har lillesøster i armene! [emoji4][emoji173]️

Hvor forskjellig svangerskap kan være! Alt er bedre denne gangen, selvom det er travlere med nr 2. Svangerskapet har også gått mye fortere!

Hvor fort man blir dårlig ved svangerskapsforgiftning, og hvor dårlig man kan bli.

Uff. Stakkars. Hvor fort gikk det? Jeg har litthøyt blodtrykk nå, men foreløpig ikke protein i urinen.

Jeg var stabil i 3 dager på sykehus, med høyt blodtrykk og protein i urinen, fikk blodtrykksmedisin. Ble så sendt hjem og ble akutt dårlig 3 timer senere og ble innlagt med alvorlig svangerskapsforgiftning, og alle symptomer på hellp. 2 dager senere ble gutten tatt ut i uke 35+1.

Back
Topp