Hva har man på seg?

Englemamma84

Flørter med forumet
Når man skal til fotograf og ta bilde av magen??:) Min bedre halvdel skal også være med... har jo lyst å blotte magen men de gravidebuksene jeg har når jo så langt opp. Går jo an å brette de ned men vet ikke hvor fint det blir... Noen tips dere??

Venninnen min og mannen hadde på seg like hvite boxere, drit stilig bilde i svart hvitt! Har lyst og tenkt til å gjøre det selv.. Men det spørs jo hva man ønsker og vil. [:)]

Ja det hørtes spennende ut! Men tviler sterkt på at jeg får samboeren min til å kle av seg så mye:) Blir nok litt mer klær ja.

Jeg bruker vanlig svart tights og svart singlet som brettes opp [:)] 

Tenkte på tights og en topp eller bare bh, kommer jo an på hvor avkledd du vil være.[;)]
Jeg tok akt bilder i svart hvitt, dekket bare til de intime steder med hånda eller benet, hehe.[:D]

hvis du ikke vil blotte den så mye men alikevel vise magen godt, kan du jo ta helt svart thights og silett/genser, elr motsatt helt hvitt.. med kontrastbakgrunn.[:)]

Eg syns det er steike kult med aktbilder.. der man litt diskret vrir eine foten over det mest intime [;)]
Spørs jo litt på kva ein skal bruke bilda til, kvar dei skal henge, skal nokon få dei etc.?!

Ellers er det jo og kult med svart kvitt bilder med berre ein sarong eller eit sjal som man "gøymer" seg litt bak/ rundt/ innimellom.

Stor kvite haremsbukser, med bar overkropp - evt. berre hendene til gubben (som står bak) over puppestellet.

Eller berre kvit bokser, kvit bh.. evt. svart med motsatt bakgrunn?!?!?!

Er jo så masse å velge mellom!!! [:)][:)][:)] Lykke til!

Back
Topp