Hva har man på seg i begravelse ?

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Sist jeg var hadde jeg dressbukse, men det er en graviditet siden så den passer ikke lengere.
Kan man ha høye sko ? Visst ikke så har jeg bare skateskoa mine.
Tights ?

Jeg var på begravdelse i januar....var da 6 mnd på vei ca.
Hadde på meg en lang svart kjole(enkel kjole), svarte strømper og vinterstøvlettene.

Har ingen kjoler. Ingen svarte bukser ( Utenom joggebukser ) ..
Har nesten iiingenting.. Har noen svarte lave støvletter men de har kjempe høy hæl.. Vil jo ikke pynte meg alt for mye heller da..

jeg syns man skal pynte seg og gå i mørkt, mm noe annet er ønsket.. pyntet vil si dressbukse el kjole, ikke noe man ville dasset rundt i hjemme eller dongeri.. opplevd at barnebarn av den avdøde kom i joggedress.. krenker nok ikke den avdøde men sier mye om personen..

kommer jo an på forholdet ditt til avdøde og familien da..
Jeg gikk i kjole i pappas begravelse - pyntet meg for pappa..
Andre kom rett fra jobb og hadde vanlig tøy på.. spilte ingen rolle for meg, jeg var bare glad de kom [:)]

Lurer jeg også på... Farfaren min skal begraves på fredag, å må finne noe å ha på..
Tror kjole blir kaldt, meldt flere minusgrader og snø, men vil jo være fin da..

ORIGINAL: Dollface

kommer jo an på forholdet ditt til avdøde og familien da..
Jeg gikk i kjole i pappas begravelse - pyntet meg for pappa..
Andre kom rett fra jobb og hadde vanlig tøy på.. spilte ingen rolle for meg, jeg var bare glad de kom [:)]

Ja det gjorde jeg også for mamma og mormor.. Men dette er mamman til en kompis, jeg kjenner henne ikke noe særlig men han ville veldig at jeg skulle være dær for han.
Og jeg vil ikke at det skal se ut som jeg har overpynta meg.. Aff, få se hva jeg finner..

Sist jeg var i begravelse, hadde jeg skuterbukse og en tjukk jakke på. Iiiiiskaldt i kirken, var nærmere -30 ute. Var til en klassekompis av meg.

Back
Topp