Hva har man i lompe/lefse

En tråd i 'Matforum' startet av Sylvanas, 11 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Sånn bortsett fra pølse? Som mat altså, ikke søtt.

2. Hjertemor Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn Sommerfuglene

Hva som helst [emoji12][emoji1305] jeg kan bruke på samme måte som en brødskive og ha skinke, ost, agurk, salat, eller makrell i tomat og agurk. Eller smøreost, ruccolasalat, oliven, kylling og mais.
    Det er uendelige valg med hva man kan bruke på[emoji1305][emoji1316]. Og til middag kan man lage lompepizza, eller lompetoast, eller bruke det i lasagne istedet for pastaplater.

• Liker Liker x 1
  3. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Pleier du å varme dem først? Jeg synes de er litt tørre egentlig, lurer på om det blir bedre om jeg varmer dem da.

4. Hjertemor Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn Sommerfuglene

Jeg pleier ikke å varme de, men prøv[emoji4] jeg tar på smør, smøreost eller avokado som smør[emoji4] hvis det er eldre lomper bruker jeg de oftere til varmmat(de eksemplene jeg skrev[emoji6])

• Liker Liker x 1
  5. Frk.Blom88 Forumet er livet Desemberlykke2017

Smøreost:D

6. OktoberBaby18 Betatt av forumet Oktoberfruene 2018

Smøreost, spekeskinke (eller annen skinke), ruccola, og tomat :) rull sammen

7. Turkistliv Gift med forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Smøreost, salat, og spekeskine eller laks :D Så rull sammen til en wraps. Nam!

8. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Smøreost + spekemat/laks er gull! Spiste igår :) Ellers er alltid lompepizza en slager - ketchup/tomatpuré, salamibiter/skinke og ost av noe slag oppå. Et par min i ovn på 180-200°.

9. Anine91 Glad i forumet Vi som prøver :)

Bruker av og til oppskrifter fra Linda Stuhaug :) Hun har en del lompe-greier.

10. Høst Forelsket i forumet Septemberhjertene 2018

Lompe er godt med brunost (og eventuelt litt smør).

Lefse er godt med sylte, diverse kjøttpålegg, og egentlig det meste av kjøttrester.

11. Magica87 Gift med forumet

Smøreost, ruccola, rødløk, agurk og kylling/laks/spekemat.

Del denne siden