Hva har Junibarna og storesøsknene på seg ute nå når det er så fint vær?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Ja det lurer jeg på ;-)

Storebror har slutta med strømpebukse for en god stund siden, og har hatt jakke, bukse, genser og t-skjorte, og pannebånd på seg.

Frøkna har hatt strømpebukse og bukse, body og genser og en reimadress eller nameitdress utapå. Og buff og lue.
I ettermiddag bare reimadressen utapå strømpebukse og body pluss buff og lue.

Hva bruker deres nå?



Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
I dag tok vi på strømpebukse, bukse, body, tynn genser, lue og en fleece dress fra janus.

Hadde på boble jakke, men tok den av da det ble for varmt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når det er sol og varmt har han hatt på strømpebukse, bukse, body/genser, ullfleecedress og halslue når vi har vært ute. Og overgangssko på beina:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Her har de strømpebukse, bukse, tynn genser, tykk genser og jakke:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
I dag gikk det i body, strømpebukse, bukse og en tykk genser. Hadde med seg lue og fleecegenser ut, og kom hjem i body for han var så svett;)
 
det varierer veldig!
en dag vinterdress, andre dager kun vinterjakke eller sånn som idag vår jakke :) men alltid strømpebukse, body, bukse og genser: )

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Igår hadde hun tights og genser, tynn ull jacka och skallbukse+jacka overgangssko og lue. Da det var litt for varmt tok vi a lue og skalljackan :) da var det passe!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det varierer! Har vært så varierende vær o det siste. Men i går hadde han (da vi skulle leke ute) vanntett parkdress (det regnet dagen før), ulldress (det blåste), body, strømpebukse og lue med hals :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Body, strømpebukse og fleece dress. Og lue. Blåser det veldig tar vi reimatec dress over.
Hvis vi ikke skal leke så blir det body, bukse, trøye og jakke.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Bruker fortsatt ullundertøy her, og fleece eller ulltøy + vinterdress.
Det er fortsatt ganske surt og kaldt her nord selv om vi knapt har sett snø i hele vinter.
 
I dag måtte storebror få ha på t-skjorte ute fordi han holdt på å renne bort!

Jeg har gått i bukse og singlet!

Frøkna fikk på seg strømpebukse og bukse, og body og genser og fikk gå uten lue utpå dagen.

Var skikkelig varmt!

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Idag har det vært bukse og body på minsten, bukse og kortermet tunika på storesøster. Caps eller solhatt hadde vært fint, men ble lue på minsten siden vi ikke hadde noe annet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er litt forsiktig med å kle av enda, for det er ikke en uke siden jeg skrapet is på vinduene på bilen.
Så her hadde vi på oss bommulsbody, strømpebukser og strikket tøy. Tok av lua etterhvert, da det ble litt varmt i toppen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er litt forsiktig med å kle av enda, for det er ikke en uke siden jeg skrapet is på vinduene på bilen.
Så her hadde vi på oss bommulsbody, strømpebukser og strikket tøy. Tok av lua etterhvert, da det ble litt varmt i toppen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
er også ekstremt forsiktig med å ta av klær! men idag tok hun av jakke og lue så tror det var varmt nok for henne :p

jeg passer utrolig godt på temperaturen ute og vind! er så utrolig mange som blir syke nå, for solen virker på utrolig mye varmere enn det den faktisk er!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
er også ekstremt forsiktig med å ta av klær! men idag tok hun av jakke og lue så tror det var varmt nok for henne :p

jeg passer utrolig godt på temperaturen ute og vind! er så utrolig mange som blir syke nå, for solen virker på utrolig mye varmere enn det den faktisk er!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Ja, det er en sånn typisk årstid der veldig mange blir dårlige også er det kun solen som varmer enda. Men utrolig Vannskelig for det er jo varmt med masse klær på også. Men tror han hadde det fint med strikket shorts og strikket jakke :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har frøkna sokker , thights og genser. Og er gjennomsvett. Jeg går bare i tynn bukse og singlet og renner bort.
 
Idag hadde hun tights med joggebuksa over, genser, fleecejakke og lue. Men va så varmt att luen og jakken ble tatt av :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp