hva har jeg gjort?

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
For all del, jeg er super takknemlig for å være gravid.... men når jeg sitter her med kveldskvalmen, et skrantende bekken, humør svingninger som ikke ligner grisen, og litt skrekk på hvordan forrige svangerskap og fødsel var, så lurer jeg litt på om dette helt var en god ide... Glemte jeg å si at jeg jobber i redusert stilling? Var ikke i mine tanker å bli gravid da jeg satt meg på skolebenken igjen... hmm det var mine negative tanker for i dag:)

Det er lov å tenke sånn :) Men når du sitter der med den lille i armene er alt verdt det :)

Tror det er lurt å lufte de negative tankene også, så man ikke sitter inne med dem og koker over :)

Har det sånn noen dager jeg også. Panikken bare sprer seg i hele meg... Akkurat nå for eks,,, damn

Små panikk...

Kjenne på da eg og. Glede meg ihjel, men e litt skummelt og.
Hadde meir sånne tanke med førstemann, for då hadde eg ingen aning om ka eg gjekk t :P

Kjenne på da eg og. Glede meg ihjel, men e litt skummelt og.
Hadde meir sånne tanke med førstemann, for då hadde eg ingen aning om ka eg gjekk t :P

Hadde litt med første mann jeg å. Men nå er det mer sånn.
Ånei 2stk! Klarer vi det?? Orker vi det.
Osv osv
:-P

Sant sant. Kunne aldri tenkt meg ett liv uten Vesla Prinsessa mi!!! Hu er livet mitt og det kjæreste jeg har!!!

Min største skrekk nå er at jeg ikke skal bli like glad i den lille som jeg er i storebror.. Kan ikke skjønne at det et plass til å være såå glad i to mennesker samtidig

Min største skrekk nå er at jeg ikke skal bli like glad i den lille som jeg er i storebror.. Kan ikke skjønne at det et plass til å være såå glad i to mennesker samtidig

Det er ikke plassen i hjertet ditt som blir mindre.. Det er hjertet ditt som blir større..
Tenk på det på den måten. :-)
Det er ikkke begrensinger for kjærlighet,, Den bare vokser...

Det er ikke plassen i hjertet ditt som blir mindre.. Det er hjertet ditt som blir større..
Tenk på det på den måten. :)
Det er ikkke begrensinger for kjærlighet,, Den bare vokser...

Det var fint sagt :) Ja, må tenke på det slik! Noen ganger klarer man bare ikke skjønne hvordan man kan elske noen like mye ;)

Det var fint sagt :) Ja, må tenke på det slik! Noen ganger klarer man bare ikke skjønne hvordan man kan elske noen like mye ;)
Skjønner hva du mener.
Første gangen jeg så Vesla kjentes det ut som hjertet mitt skulle eksplodere!!
Trodde ikke det var mulig å elske noen så høyt!

Ja, lurer litt på hvordan minste mann kommer til å takle det. Han er en super mammadalt

Back
Topp