Hva har jeg gjort???

*BalleFlass*

Elsker forumet
I morgen reiser vi fra Lillegull helt til Lørdag!!! Hun har ikke vært borte fra oss så lenge før...Hun skal være hos besteforeldrene som hun eg mye sammen med og elsker å være med! Er vi egoistiske???[:(]

Nei,hvorfor skal dere være det??

Vet ikke hvorfor dere skal sende henne, men om hu elsker å være sammen med de så er det vel ikke noe problem? [:)]

ORIGINAL: Shopoholic

Nei herregud KOS DERE!!! Deilig for dere og lade opp batteriene og kjempe koselig for lille og få være med besteforeldrene! [:)]

Sign[:)][:)]

Overhode ikke.
Dra på tur og kos dere, ungen kommer til å ha det helt knall mens dere er bort.

Nei vet du hva.....Kos dere!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

sign..den dramatiske overskrifta da, trodde det var noe skikkelig galt jeg nå[8D][:D]

Hun kommer til å kose seg - og det er bare å reise å nyte turen![:)]

Hun syns nok det blir deilig å få litt fred fra dere noen dager. Tenk å kunne bli skjemt bort av besteforeldre UTEN foreldre til stede! *drøm*

Kos dere[:D]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

sign..den dramatiske overskrifta da, trodde det var noe skikkelig galt jeg nå[8D][:D]

Ja jeg også,trodde hun hadde drept katta til naboen eller noe...

Ja jeg også,trodde hun hadde drept katta til naboen eller noe...

Eller naboen... [X(]

Den dramatiske overskriften ja, men for meg er jo dette dramatisk!!![:(][:(][:(] hehehe....

Jeg fikk en tur av sambo og var såååå giret på å komme oss vekk litt bare meg og han og spesielt før nr 2 kommer...men herreguuuuud jeg angrer....Savner lillemor allerede selv om jeg VET at hun kommer til å kose seg glugg i hel hos besteforeldrene...[:(]

Kos dere på tur.

Høres ut som det blir verre for mor enn for snuppa. Hun kommer nok til å storkose seg!

Back
Topp