Hva har jeg gått glipp av?

Amazing G

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Hei jenter :)

Hvordan går det med dere? Står alt bra til med både dere og den lille/de små inni magen? Er super-nysgjerrig! De fleste har vel snart rundet de første 12 ukene også nå, og kan begynne å senke skuldrene. Jeg er selv 16+1 i dag og gleder meg masse til ny ultralyd den 18. desember :) Blir kjekt å få se den lille igjen! Har hørt på hjertelyden flere ganger i det siste (med angelsounden), så vet at det fortsatt er liv inni der :) I tillegg har det begynt å vokse en liten kul på magen.. Hihi, det er så koselig!

Jeg har vært på jobb i Nordsjøen i 2 1/2 uke nå og derfor hatt lite tid til å være aktiv her på forumet.. Men nå er jeg hjemme igjen og veldig klar for å fortsette å skravle med dere :D

Ønsker alle sammen en kjempe fin dag :)

Alt bra med meg og de små :) De vokser og vokser, kjenner små dult nå og da <3 Er 16+2 i dag og skal på oul 20 desember :D

Velkommen hjem!

Så kjekt å høre at alt står bra til med dere alle tre :) Aawe, så koselig at du kjenner de innimellom da! Jeg har følt et par ganger at det kanskje er noe som har beveget på seg inni der også, men litt usikker på om det faktisk er den lille eller om det er mer "ønsketenkning" som gjør at jeg har følt noe :p

Takk for det, er godt å være hjemme igjen :) Skal bli kjekt å begynne å pynte til jul her hjemme, så kanskje julestemningen kan komme snikende..

Velkommen tilbake!

Alle juni-mammaene er nå over 12 uker! Og det er helt fantastisk! :) Selv er jeg 15+2 i dag, og gleder meg stort til OUL 06.01. :D :D

Du er heldig som skal på UL allerede om 3 dager :) Vi gleder oss til oppdatering. Har du lyst å vite kjønn? :)

Velkommen tilbake:)

Har savna deg her inne :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Velkommen tilbake!

Alle juni-mammaene er nå over 12 uker! Og det er helt fantastisk! :) Selv er jeg 15+2 i dag, og gleder meg stort til OUL 06.01. :D :D

Du er heldig som skal på UL allerede om 3 dager :) Vi gleder oss til oppdatering. Har du lyst å vite kjønn? :)
Så gøy å høre da :) Jeg har ikke oul før 02.01.14, men bestilte en ekstra ul 18. desember fordi vi gjerne vil vite kjønnet (kan nesten ikke vente :D) før julaften fordi vi har planer om å fortelle alle i familien at vi venter en liten en da - er ikke alle vi har fortalt det til ennå nemlig.. Og da tenkte vi det var enda gøyere å kunne fortelle om det er en liten jente eller en liten gutt som kommer til verden, enn "bare" å si at vi venter en liten en :) Føler nesten at det hele blir mer virkelig når man får vite kjønnet! Gleder meg til å oppdatere dere på onsdag :D Skal ikke på ul før på kvelden, så blir nok litt sen oppdatering.

Velkommen tilbake:)

Har savna deg her inne :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Tusen takk :D Har savnet å være her inne, og å prate med alle dere hyggelige juni-mammaene :)

Back
Topp