Hva har du spist idag?

To knekkebrød med brunost, toast med kylling på cafe, amerikansk gryte (fra toro, det var ALT som fristet idag), endel tomater, moreller, en kiwi, et eple og nå: pringles. Haha

En yoghurt, en smoothie, to slices med pizza (som jeg desverre fikk til lunsj på kurs som eneste alternativ :p), speilegg til middag. Og nå koser jeg meg med jordbær og moreller :)
4e94c031bd9bf35d5b32f693eb17b146.jpg

Her ble det 3 gulrøtter før middag.
Middag: kyllingvinger, ris og salat.
Kos: en kvart vannmelon

Og nå er jeg sulten igjen.. [emoji85] Blir vel knekkebrød eller noe til kvelds. Har mest lyst på sjokolade[emoji87]

Frokost: 2 knekkebrød med skinke og ost

Lunsj: Tomatsuppe med makaroni (har sykt barn som jeg spiste sammen med)

Smoothie

Middag: Pasta og kylling med ostesaus

Kvelds: 2 knekkebrød med skinke og ost

Oooh dette kan bli en morsom tråd:-) Jaja tidlig enda men fyller på mere i kveld, til nå har jeg spist en skål havregrøt med kanel, sukker og smør og eple og nektarin:-) Har termin i morra, så får håpe dette er noe som av en eller annen grunn funker:-o :-P

To små ciabatta med eggesalat - det var MUMS! Endelig noe som smaker like godt som før jeg ble gravid. Har så sinnsykt lyst på brødskive med salat, strandaskinke, brie og balsamicoeddik. Er superfan av Mat-kanalen, og de sender reklame for den nye strandaskinka dagen lang...naaaaam! Vurderer å pakke det i fødebagen, sju mnd til uten strandaskinke og ost er tungt:eek:

Lå kvalm i hele går og fikk nesten ikke i meg noe mat.. har ikke turt å stå opp av senga enda i frykt om at det blir en slik dag til [emoji21] får vell spise litt mariekjeks og cola i senga før jeg står opp, men holder jo på å tisse på meg også [emoji16] gode tips mot kvalmen, hva jeg kan spise, setter jeg utrolig stor pris på!!

Frokost: french toast og druer
Lunch: nektarin og druer

Jeg kjøpte masse druer i går... :P

Vell, mine 2 vanlige knekkebrød forsvant fortere enn fy idag tidlig.
Kvalmen kom snikende etterpå.
Men har fortsatt klart å dytte ned litt mer mat :P
1 rundstykke med pålegg, og 1 sjokolade:cool:

Frokost: nektarin og to ryvita
Lunch: 2 jordbær plukket i hagen og enda en nektarin

Fikk såvidt i meg to knekkebrød til frokost....men det begynner å bli vanskelig det også...så nå må jeg på leting etter ny frokostmat. Jeg er ikke et frokostmenneske :P

Back
Topp