Hva har du på..

Queen B

Glad i forumet
Aprilbarna`15
beina til babyen din når han/hun er ute i vogna oppi vinterposen? Mini her er ofte veldig kald på beina når vi kommer inn, særlig når han har sovet en stund i vogna... [&:]  Har først en tynn ullsokk, så en tykk ullsokk og til slutt en sånn ullsokk formet som en "sko" med snøring. Noen tips?

Syns det høres ut som du gjør "alt" riktig, jeg? Med mindre noen av sokkene er så stramme at de hemmer blodsirkulasjonen da?

Nå pleier ofte de små å ha litt kalde hender og føtter uten at det er noe farlig altså..

hm, vi har som regel bare på strømpebukse, sokker og ull-lester... eller bare stonz i stedet for ull-lestene...har aldri vært kald... hva med å ha et lite pledd nederst i posen? over føttene liksom

ORIGINAL: BæreMæ

hm, vi har som regel bare på strømpebukse, sokker og ull-lester... eller bare stonz i stedet for ull-lestene...har aldri vært kald... hva med å ha et lite pledd nederst i posen? over føttene liksom

Ja, prøvde faktisk med et teppe nederst i dag, og da var han kaldere enn noen gang.. Enda det bare var rundt 0 grader ute. Rart..

ORIGINAL: fairy

Syns det høres ut som du gjør "alt" riktig, jeg? Med mindre noen av sokkene er så stramme at de hemmer blodsirkulasjonen da?

Nå pleier ofte de små å ha litt kalde hender og føtter uten at det er noe farlig altså..

Kanskje det kan være noe i det, at jeg har for mange lag slik at det rett og slett blir litt stramt innerst? Tror jeg skal prøve å bare ha 2 par ullsokker, og så et pledd godt rundt heller.. Får jo sååå vondt av ham når vi kommer inn og han er superkald, jeg som tenker han må være så varm oppi der..

ORIGINAL: Lucienne

beina til babyen din når han/hun er ute i vogna oppi vinterposen? Mini her er ofte veldig kald på beina når vi kommer inn, særlig når han har sovet en stund i vogna... [&:]  Har først en tynn ullsokk, så en tykk ullsokk og til slutt en sånn ullsokk formet som en "sko" med snøring. Noen tips?

Høres riktig ut for meg så vet ikke helt hva jeg skal anbefale deg. Minsta våres var veldig ofte kald på føtter å hender når hun var mindre selv om jeg hadde ull på, så tror bare at noen barn bare er sånn.[:)]

jeg hadde på henne bare undertøyet... vår pose var veldig veldig varm, så vi måtte bare ta på henne såpass lite (utover lue da)

Back
Topp