Hva har du på

lills

Gift med forumet
stuebordet ditt akkurat nå?
Sleng gjerne ved ett bilde da! [;)][8D]

Orker ikke bilde, men her er. 2 lilla lys, 1 fjernkontroll, ett par briller, ett Smartiesrør (sofie fikk av pappa i dag) og en boks Cola light.

hva er på ditt?[8D]

En boks med kjeks, en lilla blomster, en lilla duk, 3 glass, en brannbil, en vannflaske, våtservietter, fjernkontroller 3 stk, en julebrusflaske, og en smokk! Burde vel holde.. [8D] He he..
Og en dvd gitt...

Orker ikke ta bilde.

Kaffekanne,tom chips skål,2 fjernkontroller,2 glass og en kaffe kopp.2 te lyse holder og en glassvase med kubbelys i.

Her er det litt av hvert... En svart duk, 2 tomme glass, 1 saftflaske, 2 fjernkontroller, mobilen min, Vi Menn, røde roser og to lys.

Kamera virker ikke men
en tom cola flaske
et glas cola
Esther bolle med poppcorn og henne melke glass
grøt bollen til Cornelia
Ørten smekker tørker rull
te lys
pynte fat
2 tlf
rangle
kulepenn
3 kontroller
noen muffinsformer tomme
våtservietter

ojda det var mye en der ser ikke mye ut

På suebordet mitt i kveld ligger bare

3 fjernkontroller
speilreflekskameraet mitt
et tomt yoghurtbeger, som jeg skal kaste når jeg er ferdig med dette innlegget [:)]

Ett brunt og ett orange/gult kubbelys stående på tvers av bordet oppå ett rustikk glassfat[:)]

Hvit løper, blomster fra dåpen, to lysestaker, 3 fjernkontroller, 2 glass, pepsi max og en tom pakke med ostepop! [:D]

Et stort sølvfat som er pyntet med hvite lys, kongler, nyper og mose som jeg og Cecilia har plukket fra skogen[:D] Og noen fjernkontroller[:D]

Hmm...en data, kaffekopp, to glass, noen ark som brukes til musmatte, tobakkspakke, mobil, to føtter med slippers på... tja det var vel det [8D][8D]

Back
Topp