Hva har du på stuebordet akkurat nå?

Superprodusent

Glad i forumet
Jeg har to løpere, den ene er en smal en som ligger oppå den brede. 1 hennes og mauritz katalog, brillene mine og to runde sølvfargede telysestaker:)

En turkis brikke med to mosaikk lysestaker som er turkis og brun, og en glass delfin. Ellers så står pc'en gått her, samt et glass sagt, en blokk med post -it og en rød penn...
Ja, og alt for mange fjernkontroller, hehe :p

mannens laptop, to fjernkontroller, ett glass, en pk våtservietter og dagens post i en bunke på hjørnet. :)

Har nettopp ryddet så det er bare ett stort fat med steiner og 6 stearinlys. Trivsel :)

Et fat med 2 knekkebrød m leverpostei og et glass melk :-) + en haug med skolebøker..  og et fat med steiner og stearinlys på ;-)

jeg har ikke letta på ræva siden jeg kom hjem fra jobb ved 20 tiden, så her er det:

-Lekebil
-Leketruck
- Et smurfeglass med vann
-Lysestaker og telysestaker i diverse høyder og utforminger.
- 2 stk flasker med bonaqua
- 1 Nokia og en iPhone
- Spiderman solbriller
- 1 fjernkontroll. 

ROTETE!! 

to lysestaker, serviettholder med servietter, en karaffel med vann og eit glass, en tomm tekopp og mange fjernkontroller;-)

to lysestaker, serviettholder med servietter, en karaffel med vann og eit glass, en tomm tekopp og mange fjernkontroller;-)

HAHAHA

2 glass med lys
4 tomflasker (sånne små)
1 halv flaske cola
Ispapir
2 glass
1 mobil
3 kontroller.. 

ROT! 

Jeg er helt avhengig av å ha det ryddig og rent rundt meg Helt håpløst, men sånn er det. Her er det 3 stk telysholdere og en fjernkontroll.. Ryddet akkurat ut tallerkner etter kveldsmaten og vasket over med zalokluten.

Back
Topp