Hva har du på pizzan

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg hadde en liten diskusjon med min samboer her om dagen. Han syns jeg er kjempe rar som har ketchup på pizzan.
Selv har han majones på.

Så hva har dere på pizzan? :)

Varierer litt! Ketchup her og, noen ganger kesam (isteden for rømme). Er vi hos svigers, pleier vi å spise bearnaise på! ;)

Rømmedressing eller hvitløksdressing.
Ellers liker jeg også pizzaen uten noe på toppen :D

Rømme (naturell eller med hvitløk) eller bearnaise :) Eller ikkeno, kommer an på hvilket fyll det er på pizzaen.

Rømme/hvitløks rømme, eller bearnaise..... ;P

Er det tacopizza så må jeg jo ha rømme, er det kjøpepizza så må jeg ha hvitløksdressing, er det grandis så må jeg ha ketchup :P

Majones på pizza?? :eek: vi har kun på rømmedressing eller hvitløksdressing hvis vi har kjøpt take away :p

Er den hjemmelaga skal den ikke ha noe på, men er den bestilt nå det være hvitløksdressing.

Kebabdressing, majones, ketchup, hvitløksdressing, rømme eller holyday dip. Nam :D

I hvertfall ikke ketchup eller majones:p

Er det takeaway, helst rød pizzasaus.

Hjemmelaget, ingenting.

Ingenting! Tar man ketchup på smaker jo ikke pizzaen annet. Majones har jeg aldri smakt på pizza.

Jeg er vant med at folk rundt om bruker ketchup. Vet kun om én som bruker majones på. Jeg trodde hun kødda da hun sa vi måtte sa fram majonesen. :P

Ja, forresten, av og til kan jeg ha på Peppes rømmedressing, men det bare på maks halve av det jeg spiser. ;)

Ketchup (og kanskje majones) på kjøpepizza, hvitløksdressing eller kaldrørt bearnaise fra sverige på takeawaypizzan, og ingenting eller kaldrørt bearnaise på hjemmelaget pizza:)

Back
Topp