Hva har du på nattbordet?:-)

Mammatiljunibaby

Blir kjent med forumet
Desemberlykke 2018
IMG_0188.JPG

Jeg har alltid kjeks og banan til natten/imorgen tidlig, vannflaske, reisesyketablett, reisesykearmebånd og nesespray
 
Masse, MASSE snørrpapir, nesespray og en haug med hårstrikker [emoji23]
Tar av meg klokka og gifteringen mens jeg sover [emoji4]
 
Tven står på det som var nattbordet vårt :') Så her bruker jeg vinduskarmen og der har jeg et halv liter glass med vann og et halv litter glass med saft, 2 forskjellige kjeks typer, lypsyl og en del hårstrikk :')
 
Ørepropper, bøker, babycall, hårstrikker og telefon. Og en lipsyl ser jeg, men den må være inntørket [emoji4] Men sist hadde jeg knekkebrød og goldfish på nattbordet. Har ikke vært så kritisk til nå :) Rekker å stå opp før jeg må ha mat.
 
Masse tull x) ørepropper, leppepomade, spenner, strikker, et tomt glass, halspastiller x)
 
Jeg har saltchips, mariekjeks, en pose med noen skiver uten pålegg, ett glass brus, ett glass saft, reisesyketabletter, kvalmestillende tabletter, smokker og flasker til Oliver [emoji4]
 
Vann til toåringen og mobilen min til vanlig. I natt som var var det litt av hvert annet som kunne være kjekt å ha dersom gutten skulle vise seg å ha fått med seg omgangssjuken hjem i helga:

Plasthansker, sprikluter i pose, nytt sengetøy til sprinkelseng, håndkle.
 
Back
Topp