Hva har du på grillen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Jeg elsker sparribbs.
I dag skal vi grille. Blir sparribbs til meg, grillskiver til kidsa. Tilbehør blir bakte poteter, bulgur og salat.

Kommer helt an på hva jeg har lyst på.
Diverse pølser, lammecarre, biff, scampi spyd, hamburgere, mais, poteter, rotgrønnsaker

Spiser det meste ;)

Samboer elsker grillskiver så det må vi ha. Spareribs er også en slager :-) kylling og annet kjøtt med god marinade på blir også bra ;)

Jeg spiser ikke svin og ikke marinert kjøtt. Men jeg pleier å ha lam, kylling eller fisk. Det er jo nydelig med grilla fisk :D
Så liker jeg godt grilla maiskolber :)

Ventepølser er ett must! Ellers så går flintstek, lammespyd, indrefilet og biff stort sett på grillen.
Maiskolber, grønnsakspyd og grillet ananas.

På sommeren liker jeg lett mat - ikke sånt tungt kjøtt. Så griller mye frukt og grønnsaker sammen med feks kylling og spekeskinke.

Må ha maiskolber og flintsteik! Nam nam!

Her går det mest i svin indrefilet :) maiskolber, grønnsakblanding i folie, squash...
Vi er en familie som griller hele året, i snøstorm med nisselue på :D så tror egentlig det meste er prøvd :)

Baby back ribs er nam :) Og grillspyd med alskens godt av grønnsaker og biff eller kylling. Setter som oftest også ei aluminiumsform med grønnsaker og poteter i båter på grillen, sammen med grillet maiskolber blir det tilbehøret. Åh, nå ble jeg sulten :p

Diverse spyd, indrefilet av svin, laks, spareribs, hamburger og pølse :-) Oooog maiskolber!

Spiser alt jeg. Men koteletter synes jeg er litt kjedelig.

Her går alt på grillen! Pizza på grillen er himmelsk! Grillet ananas med honning til dessert. Jeg er veldig glad i marinert kjøtt, grilskiver og sånt. Og sommerkoteletter. Favoritten er nok spareribs, bakt potet og maiskolber.

Koteletter, kylling, pølser eller hamburger. Hjemmelaget potetsalat som tilbehør:)

ALLTID bakte poteter :D elsker bakte poteter :D og som regel alltid maiskolber også kjøttet varierer vi veldig på :)

Flintstek, spareribs, koteletter og pølser og burger. Og grilla grønnsaker. Og grilla poteter.

Back
Topp