hva har du/mannen majones på??

LilleLavendel

Forumet er livet
mannen her har majones på ALT!!!! til og med på banan?? er det normalt? eneste jeg MÅ ha majo på er makrell i tomat. men det spiser jeg jo ikke lenger da.... ja, og så er det godt på egg hvis man ikke har eggesalat! flere der ute med majofrelste menn??

servelat. Og da må jeg ha agurk også

og majonesen må være i pose fra mills. Jeg klarer ikke spise tube majones! Også må hullet i pisen være bittelite så det blir tynn stripe!

Jeg bruker majones på makrell i tomat, skinke, salami, servelat egg, leverpostei og hvitost, men må være pose fra Mills og bittelite hull som MalinDalin sier :) Bruker ikke alltid majones på disse tingene da, makrell er vel det eneste jeg ikke får til å spise uten majones.

Typen dypper chips i majones, og det er faktisk godt ;)

chips i majones! hihi. etter å ha lest denne tråden imorgen en gang så tenker jeg at jeg aldri mer skal klage på den majonesen på banana. ikke at jeg klager over det, men altså, jeg har kanskje nevnt en gang eller ti at jeg ikke helt skjønner greia:P ;)

MiniBolle2012 skrev:
Majones på banan kommer jeg aldri til å skjønne, det er den særeste jeg har hørt til nå ;p

ja, det ER rart?`??? og så har han JORDBÆRSYLTETØY på leverposteien!!!`!!`!`???!?!?! hva er det for noe? tihi. fine mannen min. men oliven på foccaciaen,- nei, det kan vi ikke ha noe av!

Hihi, majones på banan var rart. Og syltetøy på leverposteien! :) Jeg spiser det på makrell, under svartpølse/salami. Bruker det sjelden da, men det er liksom mine varianter. Tror mannen har de samme variantene pluss kanskje på leverpostei...

Jeg har majones på salami, leverpostei, makrell i tomat, egg, hvitost med agurk.. uhm.. tja, de fleste kjøttpålegg iallfall. Og mannen min.. han har det på ALT.. seriøst. Æsj!

Gubben liker ikke majones, men jeg liker å ha det under egg, pølsepålegg og makrell i tomat.

Ingen ting.

Då eg budde i England åt eg derimot ein del tuna/mayo sandwiches.

Egg og til nøds salami

Leverpostei
Kjøttpålegg
Makrell i tomat
egg
Skalldyr
pomes frites
Pizza
Fiskepinner
Frityrstekt fisk

Det jeg kommer på i farten :P

Under salami, servelat og skinke. Ellers ingenting. 

Under salami, servelat og skinke. Ellers ingenting. 

LilleLavendel skrev:

MiniBolle2012 skrev:
Majones på banan kommer jeg aldri til å skjønne, det er den særeste jeg har hørt til nå ;p

ja, det ER rart?`??? og så har han JORDBÆRSYLTETØY på leverposteien!!!`!!`!`???!?!?! hva er det for noe? tihi. fine mannen min. men oliven på foccaciaen,- nei, det kan vi ikke ha noe av!

Haha, de to hørtes litt spesielle ut ja :p Og majones på brunost, fisj, det klarer jeg ikke å tenke meg engang :s

Back
Topp