Hva har du laget til barnet i magen?

Esuna

Blir kjent med forumet
Jeg jobber med å lære meg å strikke bedre så har fått laget noen små ting som lue og sokker og har strikket ett teppe i patent strikk og begynt på ett nytt teppe i patent strikk med to farger, for tepper er kjekt :joyful:

Hva har dere laget?

Jeg føler at det er hyggelig å lage noe til barnet selv og får noe å fordrive tiden med og ikke minst bli bedre. Målet er å klare å strikke klær selv, men er for dårlig til å lese oppskriftene :hilarious:
 

Vedlegg

  • PhotoCollage_20190625_124239105.jpg
    PhotoCollage_20190625_124239105.jpg
    66,8 KB · Visninger: 28
Jeg er storstrikker, men mista helt strikkelysta da positiv test kom. :eek: Har de siste månedene prøvd å få den tilbake, men da må jeg strikke ting jeg VIL strikke og ikke ting jeg føler jeg MÅ strikke, så det har blitt masse gaver til andre og kun ei lue på junior.:hilarious: Er godt over halvveis på et Bellateppe da, så håper jeg kommer i mål med dét i det minste før fødsel (14 dager til termin i dag). :laughing002 Har et håp om å få til ei bleiebukse og en omslagsjakke som hentesett før den tid også, men det vil vise seg om tida strekker til.
 
Jeg er storstrikker, men mista helt strikkelysta da positiv test kom. :eek: Har de siste månedene prøvd å få den tilbake, men da må jeg strikke ting jeg VIL strikke og ikke ting jeg føler jeg MÅ strikke, så det har blitt masse gaver til andre og kun ei lue på junior.:hilarious: Er godt over halvveis på et Bellateppe da, så håper jeg kommer i mål med dét i det minste før fødsel (14 dager til termin i dag). :laughing002 Har et håp om å få til ei bleiebukse og en omslagsjakke som hentesett før den tid også, men det vil vise seg om tida strekker til.


Stor forskjell på å ha lyst og føle at en må strikke og mye bedre å ha lysta til å gjøre det ;) Jeg har hatt stopp på rundt 1 mnd og starta igjen i går med ny iver :cat: Håper iveren din kommer igjen snart :happy:
 
Jeg er storstrikker, men mista helt strikkelysta da positiv test kom. :eek: Har de siste månedene prøvd å få den tilbake, men da må jeg strikke ting jeg VIL strikke og ikke ting jeg føler jeg MÅ strikke, så det har blitt masse gaver til andre og kun ei lue på junior.:hilarious: Er godt over halvveis på et Bellateppe da, så håper jeg kommer i mål med dét i det minste før fødsel (14 dager til termin i dag). :laughing002 Har et håp om å få til ei bleiebukse og en omslagsjakke som hentesett før den tid også, men det vil vise seg om tida strekker til.

Samme som her det. Bare orket ikkje tanken på å strikke of når eg gjor det ble det gaver til andre. Men sån ja 2 uker før termin (termin i morgen) løsna det litt så noe har strikket hentesett til han i hvertfall. 20190623_104201.jpg
 
Stor forskjell på å ha lyst og føle at en må strikke og mye bedre å ha lysta til å gjøre det ;) Jeg har hatt stopp på rundt 1 mnd og starta igjen i går med ny iver :cat: Håper iveren din kommer igjen snart :happy:

Nettopp! :) Tar jo livet av strikkelysta om man skal tvangsstrikke... Så godt å høre at du er i gang igjen! Ser ut til at du har strikka mye fint allerede, lykke til med videre garderobeutvidelse til junior!:D

Samme som her det. Bare orket ikkje tanken på å strikke of når eg gjor det ble det gaver til andre. Men sån ja 2 uker før termin (termin i morgen) løsna det litt så noe har strikket hentesett til han i hvertfall. Vis vedlegget 301954

Godt å høre jeg ikke er alene, selv om det er kjedelig at det skjer! Hentesettet du har lagd ser kjempefint ut, det blir nok stas å dra hjem med han i de fine klærne!:happy:
 
Har laga barnerom :happy:
Er mer på å sparkle, male, montere garderobeskap enn å strikke/sy...:joyful:

Heldigvis har lille :dummy1: en mormor som har strikka og sydd babynest.:love7
 
Samme som her det. Bare orket ikkje tanken på å strikke of når eg gjor det ble det gaver til andre. Men sån ja 2 uker før termin (termin i morgen) løsna det litt så noe har strikket hentesett til han i hvertfall. Vis vedlegget 301954

Nydelig hentesett :)



Har laga barnerom :happy:
Er mer på å sparkle, male, montere garderobeskap enn å strikke/sy...:joyful:

Heldigvis har lille :dummy1: en mormor som har strikka og sydd babynest.:love7

Godt alle er forskjellige, jeg hater å male og sparkle :hilarious: (ikke blir det bra heller, kløne på det der) tipper rommet ble bra :)
 
Back
Topp