Hva har du kjøpt?

MiRaT

Betatt av forumet
Nå har jeg fått både lammeskinnspose og bæresler inni hus :P Venter fortsatt med de litt større tingene, siden vi har mange barn i familien, og trenger ikke kjøpe alt :P

så nå lurer jeg litt på hva dere har kjøpt/fått?

har ikkje kjøpt noe enda.. men har kanskje fått ei tvillingvogn.. men dei me kan få den av skal til syden i sept og trenger den med så om den ikkje blir ødelagt så skal me få den :)

Har kun kjøpt en stellebag fordi den var så billig. hehe. Så har ikke kjøpt noe mer enn det. Mulig vi kjøper vogn straks i Sverige, da denne er på tilbud der nå. Tror det blir en Brio Go vogn, og da er det mulig vi kjøper Brio bilsetet til også samtidig.

Vi har kjøpt vogn og bilsete - som vel er de to dyreste tingene. Bilsetet får vi egentlig av svigers da :) Kjøpte vogn fordi vi tilfeldigvis fant en vi elsket, og bilsete fordi vi hadde bestemt oss og det var på salg. Tenker å kjøpe ting etterhvert som det kommer på salg, også for å spre utgiftene over de neste fem månedene. Kom over salg på Kid, så har også kjøpt sengetøy. Vognpose og sovekurv (inkl dyner) bruker vi min fra jeg var liten. Skal lage en vognpose selv, samt helseteppe og krabbetepper. Ellers kjøper vi litt klær innimellom når vi finner noe søtt :) Også har vi faktisk kjøpt noen bøker om barneoppdragelse og om babyens utvikling :) Har laget en innkjøpsliste, så vi krysser bare av underveis!

har ikke kjøpt noenting enda. skal begynne og kjøpe nå utover. lammeskinnspose har vi ifra sambo var baby.

Har kjøpt en hvit flanellsjoggedress i str 56, alltid deilig å ha i starten. Har også kjøpt stellebord og vippestol. Mangler bare en voksipose og et nytt lammeskinn, så har jeg alt utenom klær som må spees på.  Greit å ha det meste i hus fra før!

Jeg har nettopp kjøpt meg vogn (brukt) til en billig penge, og så har jeg kjøpt noen kjempesøte vaskekluter jeg fant på apoteket. 3 stk. med bamsemotiv og 3 stk. gule ensfargede.

Har samlet noen plagg fra første gang jeg var gravid, og har kjøpt et par bodyer og en nattdrakt i størrelse 50 :-) ...helt til noen sa at det kan godt hende babyen blir for stor for str 50 :-P Hehe! Vi får hvertfall vugge og seng fra samboers familie, samt voksipose og sånn ullpose (?). Skal kjøpe ei Brio kombivogn hos ei venninne, for 1500,- Skal til Tromsø på hundeutstilling siste helga i august- hvis alt er ok på ord. UL onsdagen før- så kjøper vi bilstol på Barnas Hus :-) Tenker på testvinner Britax :-)

Trudde eg hadde kjøpt vogn,men dæven om eg blei lurt!!!!!!emoticon emoticon
Ellers har eg kjøpt og FÅTT babybjørn vippestol,sofie vugge og Lammeskinn pose.

Fru Håttentått skrev:
Trudde eg hadde kjøpt vogn,men dæven om eg blei lurt!!!!!!emoticon emoticon
Ellers har eg kjøpt og FÅTT babybjørn vippestol,sofie vugge og Lammeskinn pose.

Næhæ, hva skjedde med vogna?

Vi har kun kjøpt vogn (brukt) og en body som jeg egentlig skulle gi til en annen sin baby, men fant ut av at hun kun ville ha merkesklær (!!) og denne er fra Lindex så den beholder vi selv. Den er kjempesøt i hvitt med prikker i blått, rosa og gult, så den kan brukes uansett om vi får gutt eller jenta :-)

Men sen har vi noen kompiser som ikke skal ha noen flere barn som vil bli av med alle babyting (seng, vogn, stellebord og alt mulig annet) som vi nok kommer at kjøpe av de. Men vi har sagt at vi skal vente til etter ordinarie UL som er mandag 22. august bare for at det føles greit å vente litt til :-)

Har kjøpt noen klesplagg bare, men ingen store ting :) Har jo en liten på 1,5 år i hus :)

Har

*Babycall
*Vogn
*Vognpose (men må kjøpe en til så de har en hver)
*Barnesete
*Bæresele
*Stellebord
*Vugge
*Klær
*Vippestol
*Sprinkelseng
*Lammeskinn (må kjøpe et til der også)
*Stellevesker
*Brystpumpe
*Badestol
*Badebalje
*Sterilisator for tåteflasker
*Ammepute
*Sengesett
*Vogn tepper

... +++++ :)

Har så og si alt vi treng etter Ariel va lita.Vogn har ''æi kjøpt inn til denna babyen sia æi ikke likte den forje vi hadde så godt.
Sprinkelseng e det eneste vi må kjøpe inn no + litt ull og sånt.

Siden jeg trodde jeg var ferdig med bebiser hadde jeg gitt bort det meste....  Så her er det bare å starte på nytt...   Har kjøpt vogn, litt klær å en liten bamse ...  Men vugga etter de eldste har jeg fortsatt på loftet, og blir snart henter ned å blåst støvet av    Så har jeg dåpskjolen mamma sydde til min eldste søster for 45 år siden , og som alle i familien etter henne er døpt i <3 <3 

her har vi nesten alt fra lillemann, men har kjøpt bilstol da vi ikke var fornøyd med forrige.
tenkte jeg skulle kjøpe noe janus ull klær til lillebabyn, så h*n får det varmt, er jo sååå kaldt i januar :P og lillemann kom til i august, så litt annen temp :)

Bare vogn :-)

Snart får jeg kanskje vite kjønn så kanskje det blir mer kjøp da. :P

Vi har senger, etter meg og samboeren min. :-)
Og noe annet smått etter storebror.

Har ikke kjøpt noe, har babyseng m. div. og lekegrind, resten ordner vi nærmere termin

Ikke kjøpt noe enda, skal kjøpe et lite sett i morgen tror jeg. Ultralydgave til knøttet. Og kanskje noe garn!

Har det meste etter Thea :)
Men skal få  ny vugge av pappa og så må vi kjøpe ny babycall siden den vi har nå er litt ødlagt. Og vis det er en gutt må vi jo kjøpe nye klær og nytt sengesett.

Back
Topp