hva har du kjøpt til din mann

*~Trine~*

Gift med forumet
Er så nysgjerrig[:D]

jeg har kjøpt 4 kartonger kaffe, en nesehårtrimmer[:D], en barbermaskin, å et skipsratt, med klokke å lys inni( han likker sånne båtting, siden han har båt selv[:D])

Han får iiiiiingenting gitt.. 
Reiser til Thailand i mars, så da sparer vi heller pengene til da. Er ikke vits å kjøpe julegaver til hverandre når vi ikke trenger noen ting..

Fluefiskestang. (sett med stang. snelle, fluer og en DVD) Off... det var dyrt...
Et innrammet bilde av han og Markus med et dikt ved siden av bildet! (takk Pijah!!![;)])
Björn Borg boxere... mmm[8D]

farris maskin[:D]

Han skal få treningskort fra ett treningsstudio av Mary og så skal de store ungene få kjøpe noe til han, men vi har bestemt at vi dropper gave til hverandr for vi må kjøpe tørketrommel etter jul!!

Her kjøpte vi speilreflekskamera i julegave til oss begge![:)]

I tillegg skal han få morgenkåpe og en genser. Må finne på noe fra B også, men vet ikke hva..

Her får han Sko og boxere fra meg og Bruce Springsteen cd og brann skjerf fra Thea[;)]Det får holde d.....[;)]

speilreflekskamera [:)]

skal kjøpe en klokke også skal han få gavekort,så han kan kjøpe klær selv[:)]
Han er så heldig å ha bursdag på julaften han da,så han krever å få dobelt opp med gaver[:)]

jeg får telefon av han[:)]

må vel finne på noe som han får fra barna,men vet ikke hva?sokker og boxere har han masse av.
hmmm finnes vel noe sånn verdens beste pappa greier jeg kan kjøpe[:)]

Back
Topp