Hva har du kjøpt til babyen?

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det noen som har begynt å handle til babyen enda? :-) Hva har du kjøpt?

Vi har kjøpt to buksedresser og en langermet body, og et par sokker.. Kjøpte det rett etter ultralyden. Ellers har vi ikke begynt å handle inn noe enda, men må vel komme i gang snart :-)

Tok sjansen på å kjøpe en rosa body for en stund siden, siden jeg hadde så sterk magefølelse på jente. Den får jeg gi bort i gave, siden oul viste gutt ;) Ellers har jeg ikke kjøpt noe ennå, men mamma derimot har kjøpt noen dresser, bodyer, luer og sokker.. Heldigvis i nøytrale farger ;) Men blir nok mer handling nå som oul er ferdig og kjønn var veldig tydelig ;)

Ikke kjøpt noe enda. Ser an hva det blir da vi har massevis av klær etter storesøster.
Må kjøpe oss en søskenvogn og det innkjøpet blir vel gjort i løpet av sommeren. Ellers ser vi an de store innkjøpene til etter vi har kjøpt oss nytt hus slik at vi ikke har for mye å drasse på i flyttelasset ;)

Vi har arvet mye, men har kjøpt et par søte bodyer i mariusmønster, og skal kjøpe vogn siden vi fant den vi ville ha på tilbud. :-)

Har kjøpt vinterdress, body, sprinkelseng og alt av tilbehør til den:)

Har ikke kjøpt noe enda, har tenkt til å vente til oul :)

Har termin 31.okt, senere i oktorber går det ikke. Så jeg er vel en av de siste her inne som skal på oul.. Tør ikke å kjøpe noe før etter oul :)

Vi har kjøpt ny vogn og bilsete, nå venter vi på skattepengene før vi handler noe mer ;)
Har mye klær etter Thale, både jentete og kjønnsnøytralt så jeg tenker jeg ikke skal handle noe tøy før etter fødselen, da ser vi hva vi har/har fått vs hva vi trenger :)
Ellers er det ikke så voldsomt mye vi trenger, men det er jo alltids noen ting en sikler etter :P

Vi har kjøpt vogn og vognpose da det var et kjempe godt tilbud på barnashus for en stund siden. Sparte nesten 5000 kr den dagen!=) Og etter oul da vi fikk vite at vi venter en gutt, så har jeg snopa litt gutteklær=) Kunne jo ikke la vær...hehe.

Vi har kjøpt vogn, ellers har vi ikke kjøpt noe enda. Vil se at det er en frisk baby først, og venter på ferie- og skattepenger. Så får vi se hvor lenge vi klarer og holde oss med innkjøpene :)

har ikke kjøpt noe, men svigermor klarte ikke å la vær så hun kjøpte en body og en slags cardigan kjønnsnøytralt som jeg tok ut da hun var på besøk sist :-)
ellers skal vi på UL i morgen så mulig vi kjøper en liten ting etter den hvis alt er i orden og kanskje vi får vite hva det er også hehe
ellers blir det vel litt mer handling da det kommer ferie og skattepenger :-)

Har mye etter storesøster, ellers har vi kjøpt vogn og bilstol med base :) Tenker å vente til etter oul nå for å se om vi får vite kjønn så får vi ta resten derfra. Blir det en jente til (som magefølelsen min sier) så har vi jo det meste av tøy, bare at storesøster er vårbarn så er vel noe av tøyet som må byttes ut siden vi får høstbarn denne gangen :) Seng og stellebord har vi jo, så blir mer småting som mangler nå ;)

Vi ventet til etter oul, og det viste seg å være gutt :D så da har vi rett og slett det meste ;) kjøper nok bare noen klesplagg, tenker jeg, noe nytt må det jo bli på den lille også :) og dyne trenger han :) ellers har vi seng, bilstol, vogn... Alt ;)

Vi har bare kjøpt tre bodyer, har en del fra sist. Gleder meg til å være ferdig med all handlinga, for da er det ikke lenge før :D haha, jeg har så dårlig tålmod :p

Har jo alt av utstyr minus en bag til vogna fra før, så det er greit, men må ha litt klær siden det blir motsatt årstid enn det mine andre er født på :) Har kjøpt to ull bodyer og stilongser :) Skal absolutt shoppe mer når jeg vet hvilket kjønn det er ;)

Har ikke kjøpt noe enda...

Har kjøpt masse nøytale klær, har alt av gulpekluter/stellekluter osv, div fra avent er bestilt fra ebay :) Foreløpig et hvit helseteppe. En sånn nesesug ting har jeg kjøpt :) og satt opp pakkeliste på den lokale barnebutikken, som blir kjøpt inn når skattepenger osv kommer :D I den "pakka" er det vogn, tripptrapp stol med nyfødt sete, balje med stativ, sprinkelseng og alt tilbehør til den, bilsete, stelleveske, vippestol, ammepute :) Jo, også har jeg kjøpt easygrow vognpose :) elsker og handle inn ting til baby :) <3

Nei her har det ikke blitt kjøpt inn noe ting enda. Har vogn og bilsete fra før av etter storebror. Så det blir bare vel å kjøpe inn tøy, det venter jeg meg litt til:)

Flere som venter på skattepenger og feriepenger ser jeg ;-) Tror det blir en ganske så stor handlerunde når de pengene kommer på kontoen.. hihi!

Venter med å handle til det nærmer seg :)
Men barnevognen måtte vi bare handle, for den fikk vi billig :p

Back
Topp