Hva har du kjøpt til baby? (bildetråd)

Også denne da[emoji813]pink
Huttelihut_05_001_1_m.jpg
Den er så skjønn! Har slik til frøkna [emoji7]
 
IMG_5991.JPG :hilarious::hilarious::hilarious:
Alt er handlet inn nå, men ligger i en kjeller hos mormor og venter på å bli pakket ut i et nytt hus 15. sept. Så lenge har jeg laget dette til lillegutt:D

Vognteppe, pledd, lue, bukse og 2 hentesett i forskjellig str ettersom vi ikke helt vet hvor stor han kommer til å være....:hilarious:
Vis vedlegget 231173
Du må jo være et strikkegeni :) Ble inspirert av deg, og tok frem pinnene igjen. Kjekt når ett nøste holder til ett par votter og tøfler. Fant en enkel oppskrift på tøfler, som passer for en nybegynner. :hilarious:
 
Vis vedlegget 231476 :hilarious::hilarious::hilarious:
Du må jo være et strikkegeni :) Ble inspirert av deg, og tok frem pinnene igjen. Kjekt når ett nøste holder til ett par votter og tøfler. Fant en enkel oppskrift på tøfler, som passer for en nybegynner. :hilarious:


Tusen takk:joyful: Jeg begynte å strikke mye etter at jeg i en periode ble langtidsdykemeldt. Syns det er så godt å slappe av med litt strikketøy.

Kjempe flotte tøffler:woot:
 
Denne kjøpte jeg i dag på h&m, såå søt!
 

Vedlegg

  • hmprod.jpg
    hmprod.jpg
    25,1 KB · Visninger: 78
Vært å shoppet MASSE! men... får legge inn det siste jeg har kjøpt, da ting er over alt i huset her. Stelleveske som er romslig, praktisk og stor. Kjøpte den på Nordby Senteret, Sverige. 500kr. Stellematte fra jollyroom, noe rabatt, men husker ikke hva jeg ga for den. 300-ish.... og formsydd saueull til vogna med tillagde 3/5 punktssele hull. Fikk den for 200-250 mener jeg det var, rabatt på 150-200. Det var vel barnashus. Stelleveske1.jpg Stelleveske2.jpg Stellematte.jpg Saueskinn.jpg
 
Back
Topp