Hva har du kjøpt til baby? (bildetråd)

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Tenkte vi kunne ha en bildetråd med hva vi har kjøpt til baby der man skriver hvor det er fra eventuelt om du har laget det. Fikk vite at det var en gutt i magen og jeg syntes det ble litt vanskelig med klær med en gang ettersom klesbutikkene ofte har MYE mer jenteklær så håper at noen deler noen fine gutteklær så jeg vet hvor jeg skal gå å kjøpe [emoji1303]
d96f8a962d3e5d6c8126a9e0c55b4cb9.png

Selv har jeg bare kjøpt denne uroen fra kongens sløjd og en stjernegirlander fra numero 74 [emoji4]
a45c74b77ce14a6257a5f6f12f07d356.jpg
 
Her har det bare blitt to pysjer med "I love mum" og "I love dad" og en hvit joggebukse. Er stadig og titter på nett etc... blir nok å kjøpe en vogn brukt, men forholdsvis ny. Blir nok av utgifter som skal ut :p
 
Har foreløpig kun kjøpt dette og en voksi move bilstol pose :)

f34aeed766dc5736b9b49e5fe28c927e.jpg

Vippestol.


dd438e2ca3883e2de13b1c65da3f2f82.jpg

Og verdens deiligste pysj, elsker lilleba [emoji7]
 
Veldig fint. Hva måtte du betale for det?, (håper det er greit å spørre)

Selvfølgelig er det lov å spørre :)

Betalte 5500kr for begge deler rett over grensen i Sverige (Nordby ved Strømstad). Det var 30% på bilstoler, så da heiv jeg meg på det. I Norge koster det rundt 7900kr. Vanlig pakkepris i Sverige er rundt 6500kr (der jeg tittet i hvertfall)
 
Selvfølgelig er det lov å spørre :)

Betalte 5500kr for begge deler rett over grensen i Sverige (Nordby ved Strømstad). Det var 30% på bilstoler, så da heiv jeg meg på det. I Norge koster det rundt 7900kr. Vanlig pakkepris i Sverige er rundt 6500kr (der jeg tittet i hvertfall)

Steike det var dyrt. Skjønner det blir en liten shoppestopp på deg da. :p Vi kjøpte et brukt besafe sete av noen venner til 1000kr, trodde kanskje vi hadde betalt litt mye. Ser vi sikkert må ut med 1500 for basen. Men kanskje ikke så gale det da.
 
Steike det var dyrt. Skjønner det blir en liten shoppestopp på deg da. :p Vi kjøpte et brukt besafe sete av noen venner til 1000kr, trodde kanskje vi hadde betalt litt mye. Ser vi sikkert må ut med 1500 for basen. Men kanskje ikke så gale det da.

Enig, det er kjempe dyrt. Men jeg tenker som så at barnas sikkerhet er første prioritet. Nå har vi nye solide bilseter fram til barnet er ca 4 år :) Så kan jeg heller kjøpe annet brukt.
Vi hadde bilseter fra før, men gutta er 9 og 6, så bilsetet de brukte som baby var utdatert. Kjedelig å kaste et uskadet sete
 
e560a191d81e49938d0e7558416c03c1.jpg
94a46c29878e26d2b48474a5db87ad48.jpg

La nettopp inn en bestilling på dette (pluss regnbukse til storesøster) på boozt.com ettersom det var 20% avslag hele kjøpet [emoji1303]
Bodyene:
Den grå er fra Marmar
Den blå er fra Wheat
2-pk er fra Melton
Det blå settet er fra Livly og skal være med på sykehuset [emoji170]
 
Last edited:
Enig, det er kjempe dyrt. Men jeg tenker som så at barnas sikkerhet er første prioritet. Nå har vi nye solide bilseter fram til barnet er ca 4 år :) Så kan jeg heller kjøpe annet brukt.
Vi hadde bilseter fra før, men gutta er 9 og 6, så bilsetet de brukte som baby var utdatert. Kjedelig å kaste et uskadet sete
Der er jeg helt enig med deg. Det er en veldig god investering, og noe dere skal ha lenge. :) Jeg hadde aldri kjøpt bilsete brukt hvis ikke det var for at vi kjenner de vi kjøpte det av godt. Sånn at vi er 100% sikker på at det ikke har vært i en kollisjon og at vi vet at det er forholdsvis nytt.
 
Back
Topp