Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, de kan jo ikke da være for høye, og jeg kan nok ikke tenne på lysene da. Blir for varmt oppunder karmen er jeg redd?Lysestaker?
Nja, tror ikke det. De er de eneste vinduene på den delen av stua, så vil gjerne få inn det lyset jeg kan få inn.Kanskje noen gardiner hvis du vil ha det litt lunere?![]()
Haha, er nok stort sett rot her ogVi har også sånne type vinduer i stua, liker å ha minst mulig der, men akkurat nå står det en vase vi fikk i bryllupsgave ( den har bare ikke kommet på plass i skapet enda..), et lyshus, to små fuglefigurer, en elefant i tre, og pokalene til barna fra fjorårets skirenn. Bare rot med andre ord![]()
Noe av rotet kommer fra en annen hylle, siden jeg måtte ta den ned idag da jeg malte stuaHaha, er nok stort sett rot her og![]()
Men nå vil jeg prøve å fikse opp litt ;-)
Vi har tent lys i de vinduene EN gang, ble sort i "taket" på vinduskarmen. Så vi droppet detTja, de kan jo ikke da være for høye, og jeg kan nok ikke tenne på lysene da. Blir for varmt oppunder karmen er jeg redd?
Men jeg MÅ jo ikke tenne lysene heller da ;-)
Vi har heldigvis ikke noe innsyn vi da, siden naboen noen få meter unna ikke har vindu på den siden ;-)Noe av rotet kommer fra en annen hylle, siden jeg måtte ta den ned idag da jeg malte stua
Har tenkt mye på hva vi burde hatt i de små vinduene her, føler naboen ser rett inn på oss da de bor på oversiden av oss og har terrassen sånn at de ser inn de små vinduene. Så har egentlig tenkt på om noen lave grønne planter hadde vært noe å ha der.
Haha, ja da gjør man ikke det igjenVi har tent lys i de vinduene EN gang, ble sort i "taket" på vinduskarmen. Så vi droppet detMen tror våre viduer er enda lavere.