hva har du i vesken din no? *inspirert

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
ja ka har du i vesken din? kommenter gjerne andre sitt innhold så blir det fleire innlegg :D

eg har 2 almanakker ( har ikkje kvitta meg med 2012 enno) en chips pose som bare ropte etter meg på rimi i dag:p
noen brev og julekort, lommebok og hansker:) har nett fått ny veske så var ikkje så mykje oppi den gitt :)

En haug med papirer jeg ikke er sikker på hva er, lommebok, tyggis, en sjokoladeracket ( den var på halv pris), en lønnsslipp, et refleks og et par øredobber :) Får vel rydde en dag....

Jeg har ørt og førti sykemeldinger, svangerskapspapirer og ultralyd bilder, håndsprit, paracet, skattekort.. Alltid med meg alle papirene mine i jobbveska. Ellers så pleier jeg bare å ha en liten vedke med lommebok nøkler og mobil. Vil bære på minst mulig..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Morsomt! :D Jeg har lommebok, ipod, drops, lipgloss, allergitabl, passer og linjal! :p

Alt for mye unødvendig! 9 lipglosser/leppestifter, tyggis, pastiller, marsipan gris, lommebok, almanakk, hårstrikker, vannflaske, kosebamse, barne votter, hansker, bilnøkkel, klokke, handsfree, kulepenner og div småpapirer og kvitteringer. ..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Haha jeg skjønner ikke at dere orker å ha så mye crap i veskene deres. Jeg hadde blitt sprøøøø!

Jeg har det viktiste:
  • Nøkler.
  • En kortholder.
  • En liten lommebok til alle ekstra ting.
  • Iphone lader (går jo alltid tom),
  • Svenske forsvarets Hudsalve,
  • En eller annen Musli bar så jeg ikke svimer av.

Det pleier å være det :P

Ett par votter, svangerskapsmappa mi, en ob (ikke at jeg har bruk for det nå,men...) pengbok, penner, lepsyl, nesespray, et tomt sjokoladepapir, nøkkelknipe, kameralinsedeksel (heter det det??) Åsså kjenner jeg noen Ifa pastiller som ligger løs i bunnen... Takk for at du fikk meg til å rydde vesken ;-)

Ett par votter, svangerskapsmappa mi, en ob (ikke at jeg har bruk for det nå,men...) pengbok, penner, lepsyl, nesespray, et tomt sjokoladepapir, nøkkelknipe, kameralinsedeksel (heter det det??) Åsså kjenner jeg noen Ifa pastiller som ligger løs i bunnen... Takk for at du fikk meg til å rydde vesken ;-)

Eg hater de ifaene som altid må snike seg ut av pakken:p
Takk for at du munter meg på å finne svangerskaps papirene mine ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Bruker ikke veske:-)
Men i jakkelommene mine er det mye:-)
Kortholderen
2 lipsyler
Liten håndkrem
Flere hårstrikk
Noen gamle kvitteringer
En smokk

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Burde jeg gå med svangerskapspapirene mine i veska jeg og??

Hm… bleie, vårservietter, kulepenn, almanakk, og sikkert en del annet som egentlig ikke trenger være der, men dette jeg kom på i farta.

Burde jeg gå med svangerskapspapirene mine i veska jeg og??
Jeg har dem bare i jobbveska og det er fordi jeg som regel har timer i før eller etter jobb.. Også tenker jeg litt hva om jeg plutselig blir drlig eller blør eller noe. Da har jeg dem i nærheten. Men har dem ikke med på butikken og sånn altså :p så litt pga praktiske årsaker og litt paranoia ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Wops min er litt full:-/
-lipsyl -leppestift -lipgloss -mineralpudder -parfyme -nøkler -tyggis -bankbrikke -lommebok -navelpiercing -2 ikea blyanter -kulepenn -lønns og trekkoppgave -målebånd -hentelapp på posten -votter -en stein jentungen har funnet -og et par ifa pastiller liggende løst...Da fikk jeg rydda litt i den også :D

hmmm....har lommebok, mobil, 2 par ødedobber, lypsyler (3 eller 4 stk), svangerskapspapirer, sjokolade, sure drops og annet snop....minID til nettbanken, vannflaska mi.... troooor det er alt :P

Den har jeg faktisk ingenting i nå.. Ryddet ut etter London turen.. Eller, har en kvittering da :p Pleier å ha masse skrot til vanlig altså, haha,

Back
Topp