Hva har du i stelleveska?

Stellematte, håndduk, bleier, våtservietter, steril tåteflaske, smokk, ansiktservietter, sink, klesskift, gulpeklut, ammeinnlegg, vannflaske, pengebok, nøkler, mobil, bind og bomullsteppe. Tror det er standardinnholdet i min veske i alle fall :) Ikke særlig spennende

Stellematte, gulpeklut, purelan, klesskift, smokkeboks med smokk, ammeinnlegg, bind, tørre engangskluter og vanlige kluter, bleier, poser til skittentøy og bleier, antibac, sinksalve og mine ting :-)

Stellematte, bleier, ulike salver til baby og meg, klesskift, varmere klær/teppe, kamera, våtservietter, gulpeklut.

Det varierer litt alt etter hva og hvor vi skal:)

Klesskift til baby og storebror, bleier, mesoft, bepanthen, drikkeflaske til storebror, mine ting, underlag og håndkle:)

Stellematte, håndduk, bleier, våtservietter, steril tåteflaske, smokk, ansiktservietter, sink, klesskift, gulpeklut, ammeinnlegg, vannflaske, pengebok, nøkler, mobil, bind og bomullsteppe. Tror det er standardinnholdet i min veske i alle fall :) Ikke særlig spennende
ja, og antibac.

Stellematte, engangsstelleunderlag, bleier(ofte til 2 unger), våtservietter, sånne lilla libero søppelposer til bleier, klesskift(ofte til 2), smokk, gulpekluter, antibac, håndkrem, drikkeflaske, kamera, bind og sikkert endel andre småting jeg plukker med meg på vei ut døra:p

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Engangs stelleunderlag, gulpeklut, bleier, våtsetvietter, antibac, vaskeservietter(sånne til hender), klesskift, vannflaske til meg, bleieposer, håndkrem, lommebok med mobil, noen ganger flaske, mme og varmer til mme(sånn man trykker på og som blir varm). Og bleie til storebror da.. Nøkler(!!)

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Stellematte, bleier, tørre engangskluter, vaskekluter, våtposex2, hundeposer, våtservietter.

Så må jo mobil, nøkkler bankkort med.

Jeg har enda ikke turt å dra på tur hjemmefra, av typen "nå må jeg amme ute". Kvier meg så fært til det. Samt at hun skriker veldig mye, da blir det ikke mye å nyte kaffen på.

Noen andre som har hatt det sånn?

Sent from my iPhone using BV Forum

Stelleunderlag, håndkle, bleier, våservietter, salve, bleieposer, klesskift, gulpekluter, ammeinnlegg, ammesjal, rangle, lommebok, mobil, nøkler og mappe med litt småting til meg som f.eks håndkrem, leppomade, paracet, antibac, penn o.l.

Lite håndkle til å skulle skifte på
Våtservietter
Bleier
Body
Bukse
Sokker
Små plastposer til å legge brukte bleier i
Ammeinnlegg
Truseinnlegg
Gulpeklut
Antibac
+ lommebok og sånn

Engangs stelleunderlag,
Mesoft,
Bleier,
bleieposer,
krem,
antibac,
gulpekluter,
ekstra skift,
ekstra skift til storebror (tilfelle uhell),
Vannflaske og av og til litt snop til meg.

Tror det var alt, nøkler, mobil og lommebok har jeg som regel i bukselommene.

Stellematte, bleier, tørre engangskluter, vaskekluter, våtposex2, hundeposer, våtservietter.

Så må jo mobil, nøkkler bankkort med.

Jeg har enda ikke turt å dra på tur hjemmefra, av typen "nå må jeg amme ute". Kvier meg så fært til det. Samt at hun skriker veldig mye, da blir det ikke mye å nyte kaffen på.

Noen andre som har hatt det sånn?

Sent from my iP hone using BV Forum
jada. har vært ute en liten tur på kjøpesenter der jeg visste at det var ammerom. Men går ingen steder uten mme og varmt vann på thermos sånn i tilfelle det ikke gikkbra med pupp

klesskift, våtservietter, bleier, stelleunderlag, smokk. Skal vi et sted jeg ikke vet jeg får tak i mme eller varmt vann til å varme flaske så har jeg det med også. Har hatt min egen veske utenom, men evt mobil, lommebok og leppepomade.

To skift
Stellematte, vanlig og engangs
Bleier
Toalettmappe med sinksalve, babyolje, saltvannsdråper og litt div.
Bleieposer
Våtservietter
Tørrservietter
Lommebok
Mobil
Ørepropper
Solbriller
Gulpeklut
Håndkrem
Nøkler
Drikkeflaske

Tror det er det...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bleier, våtservietter, rumpesalve, ekstra body og bukse, ferdig mme og flaske sånn i tilfelle det trengs, et lite håndkle, lommebok og telefon.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp