Hva har du i nattbordet ditt??

Alt? :P

jeg har ikke nattbord enda... men hadde uansett ikke hatt noe spennende i den... annet enn en pakke gummi:-P som vi nå ikke har bruk for:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Har nettopp skifta soverom, å skal kjøpe nattbord, men har ikke hatt nattbord siden jeg flytta hjemmefra (10år siden) :p Tror ikke dere egentlig vil vite hva som evt hadde vært i mitt nattbord :P

Har noe så spennende som en febermåler, nesespray, vannflaske og øreplugger.. Og en skål med hårstrikk, fliseklemmer og øredobber. Og to bøker:)

Crap.... Javel, here we go....: dildo x2, litt forskjellig "tøy", olje x6, håndjern x2, penisring x3, vibrator x2, fjær, vaginaluler x2, blindfolds, batterier, teip, papir og nippleklyper.... Don't ask!!

Crap.... Javel, here we go....: dildo x2, litt forskjellig "tøy", olje x6, håndjern x2, penisring x3, vibrator x2, fjær, vaginaluler x2, blindfolds, batterier, teip, papir og nippleklyper.... Don't ask!!

Ler meg dønn ihjel :P

Har ikke mye spennende jeg heller, magebelter, pynteskjerf, leggvarmere, 4 smykkeskrin!!! batterier, glidemiddel og mobillader :P

Ser jo nå at det ser helt crazy ut :p Og aner ikke hvorfor vi har mange av div. ting....falt kanskje ikke i smak :D

Det var isåfall en spennende skuff da. kunne sikkert hatt masse gøy med den :P tihi

Back
Topp