Hva har du handlet til babyen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har du handlet noe til babyen enda?

Dere er jo veldig tidlig i svangerskapet enda, så å handle til babyen er kanskje ikke helt i tankene enda? Eller har dere begynt å planlegge innkjøp?

Har babyen søsken å arve fra?
Skal dere kjøpe alt nytt? Eller noe brukt?

Last edited:
Har du handlet noe til babyen enda?

Dere er jo veldig tidlig i svangerskapet enda, så å handle til babyen er kanskje ikke helt i tankene enda? Eller har dere begynt å planlegge innkjøp?

Planlagt kjøp av vogn om den fortsatt ligger ute etter utredning i ukr 12-13 [emoji4]
Blir den borte så kjøper vi uansett vogn når neste mulighet dukker opp [emoji4]

Har bbhugme pute fra siste svangerskap og satser på å kjøpe en del brukt i løpet av sommeren/høsten [emoji173]

Har ikke kjøpt noe. Planlegger å sette igang først etter OUL. Planen er å kjøpe så mye brukt som mulig. Skattejakt:)

Har kjøpt et par med gule babysokker.

Har planlagt lån/gave av duovogn, barnesete, lekegrind, stellebord, bedside crib, sprinkelseng, ammepute, og litt annet stæsj [emoji85]

Jeg kjøpte et sett med klær hvor det sto "i love dad" på for å gi til min kjære når testen var positiv :)
Og så feiret vi første TUL med å kjøpe en søt teddydress, body og noen sokker :love7 skikkelig koselig :love017

Ikke kjøpt noen ting og kommer nok ikke til å kjøpe noe særlig før etter oul. Da blir mye kjøpt på tilbud/brukt [emoji4] har litt fra kommende storesøster. Men må se igjennom alt

Har ikke kjøpt noe. Planlegger å sette igang først etter OUL. Planen er å kjøpe så mye brukt som mulig. Skattejakt:)
Jeg syns det er så gøy at våre små kommer bare en liten stund etter loppemarked sesongen [emoji7][emoji7]

GLEDER meg![emoji173]

Har sett litt på en bedside crib, men usikker på om det er for tidlig å slå til..

Har sett på endel ting brukt, men ikke kjøpt noe enda. Vil vente til jeg hvertfall har vært på 12 ukers kontroll samt ul

Vi har det meste etter storebror, så det eneste vi egentlig trenger er en ekstra base til bilstolen og en vognpose

Back
Topp