Hva har du hamstret nå i priskrigen?

Nope. Har kjøpt et par av hver ting vi har kommet over som vi bruker, men ikke hamstret mengder. Siste påskehandel tar jeg nok imorgen.
 
Alt det gode smågodtet er jo utsolgt jo :-( har ikke hamstret, men kjøpte et par appelsiner elstra. Og gulrot var også plutselig billig :-D
 
Ketchup er det jeg har hamstret, mannen er avhengig av det:D ellers er påskehandelen ferdig ja:) ble dyrt tross god pris på enkelte varer. Handlestopp en uke etter påske også tror jeg.
 
Ikke handlet noen ting. ..
 
Solo <3 fordi jeg har hatt cravings på dette i flere mnd :p
 
Hamstrer aldri. Butikken er jo åpen de fleste dager, og vi skal ikke reise noe sted. Heller ikke godteri.
 
Kjøpt to flasker med ketchup, og jeg skulle ønske at jeg fant kikerter, men de er utsolgt på omtrent alle Rema 1000 butikker rundt her. Kikerter er noe av det som går mest av her i huset, så hadde vært praktisk å fylle opp litt. Kjøper ofte tørkede, men det er litt mer lettvindt med bokser av og til. :)
 
Har ikke hamstret, men har kjøpt en stor pose smågodt, og en del marsipan.Og har kjøpt opp nugatti og ketchup. Appelsiner har vi kjøpt masse av, og lager jus ol av de. Og ett par pk. Med grillpølser. Ellers en vanlig påskehandel ;)
 
Back
Topp