Hva har du gjort i kveld?

x1xPastella

Forumet er livet
Kom hjem til ferdig middag, spiste, hadde vondt i magen.
Etter det har jeg liggi på sofaen å sovi i noen timer.
Spist en hel bolle med popcorn med masse salt.
Sett på tv
Sitti her på nettet
Spist godter
Syns masse syns på meg selv
Drikki brus

Åh så sunn jeg er....
Men jeg har jo fått besøk, må jo holde tanta med selskap og by på godter og sånn... [;)]

Hei du!
Jeg bare så du hadde svart på et innlegg ang p-sprøyte, og jeg vet hvordan du har det.. Tok nesten et og et halvt år fra jeg sluttet med den til jeg ble gravid.. Men er det lenge siden mensen din kom tilbake igjen eller? Hvis du mistet den helt da.. For det gjorde jeg..

Min blei helt borte de nesten 2 åra jeg gikk på den ja... Mensen var tilbake nesten med en gang den...
Men etter SA for ett år siden så har jeg ikke fått tilbake el. Vet ikke om det kan ha noe med sprøyta...

Har hatt besøk av ei veninne som er 4 dager over ikm, fikk lurt hu til å ta en test og den var negativ, håper at det var pga ikke morgenurin og at det var fortidlig hva tro dere? Ellers har jeg sliti med å få lagt suppa og sitti her foran pc`n[8D]

har enkli ikke gjort stort i dag...jeg og marcus ble med mamma på shopping og cafebesøk i dag.så ble jeg med ei venninne for å hente et kjøleskap,mens samboeren min tok med marcus til en kamerat av seg..

Ok.. Jeg gikk på den i 4-5 år jeg uten stopp, for legen min sa ingenting om bivirkninger.. Så derfor kom ikke mensen igjen heller før over et år etter at jeg sluttet med den..
Men hvis du har hatt en Sa, så vet du jo at systemet fungerer etter sprøyta da, så da er det vel sikkert helst kroppen som bruker litt tid på å rydde opp..
Håper virkelig at det klaffer for deg snart iallefall [:)]

fruluna... Ja jeg trur den kom tilbake ganske fort, men innvendig ul viser manglende el...

Pastella.. Jeg tok også innvendig Ul og legen fant heller ikke tegn til eggløsning.. Og slimhinnene mine var helt ødelagt.. Får håpe det beggyner å samle seg opp noen egg hos deg snart da [:D]

Går jo nå på pergotime så jeg regner med at det skjer noe snart med disse egga mine!!! Har egg men jeg slipper de ikke ut
Han sa ingen ting om at slinhinnene mine er ødelagte så det trur jeg nok ikke at de er!!!

ikke så veldig mye akkurat.. lagde tika masala til meg og kjæresten.. vet ikke om jeg syntes det var så veldig godt jeg.. kjærsten slukte jo maten men vel.. standard det [:)]
Så la jeg nurket mitt som var fryktelig trøtt for han tok bare bamsen, la den inntl kinnet og sovnet med en gang.. herlige lille prinsen min [:)]
Akkurat drukket kakao med krem og sett på internatet og nå våknet nurket til siste måltid... så skal vi legge oss hele gjengen [:D]

Sitter her igjen idag jeg da. Sambo er mekanikker i bowlinghallen i moss og der er det norwegian Open / super series 2005. Ni dager hvor jeg nesten ikke ser sambo annet enn på natta. Kjedelig altså. Jeg har jo lille gullet mitt om dagen, men når han legger seg er det tomt her. Akkurat nå har jeg pappa på besøk for han har ikke ztv sverige og det har vi. De sender Liverpool kamp ikveld og han er super fan. Kos meg selskap.

Klem

Sto opp tidlig, gikk på jobben. Ble hentet på jobben i dag av samboeren klokka 4, hentet litt møbler. La meg og sov i en times tid med en gang vi kom hjem. Sto opp og laget middag, spaghetti og kjøttdeig med tomatsaus. Var innom denne siden en tur, så på internatet og revelations. Nå er jeg her igjen og snart skal jeg legge meg [:)]

Jeg har brodert jeg.. Takket være deg, Theresemor[:)] Brodert feil har jeg også gjort[:(] Men det var nok dessverre kun takket være meg selv[8D]

Ja ikke legg skylda på meg for det gale DU gjør!!

Hehe.. Nei, jeg gjorde jo ikke det da.. Var kun min feil det der.. Men F... så irriterende!! Men det er jo så koselig å brodere[;)]

Ja det var jo det jeg sa...

Back
Topp