Hva har du gjort i dag?

hatt en super dag, vært på ski og grillet pølser :=) lillegullet elsker å sitte i pulken :=) neste vinter må det bli dobbelpulk :)

hatt en super dag, vært på ski og grillet pølser :=) lillegullet elsker å sitte i pulken :=) neste vinter må det bli dobbelpulk :)

Høres koselig ut :) Hvor i landet bor du og hvordan var været hos deg? Her har det snødd ganske tett i dag..bor på Bærums Verk..

Har hatt en fin dag i dag. Dro til Elverum etter frokost og fikk kjøpt newborn set til tripp trapp stolen på tilbud :)
Var mart'n der, så det var masse boder som solgte mat, klær, juggel osv langs storgata. ett lite tivoli hadde de også
Var også innom H & M og kjøpte noen topper før vi dro hjem igjen.

Brukte en time på å finne to bh'r som passa sånn nesten :P HATER å handle bh'r, finner jo aldri noe som passer. Men nå har jeg vokst ut av alle jeg har, så hadde ingen valg. Så var vi med vesla i bursdagsfeiring. Trivelig å endelig å få snakket litt med de andre foreldrene i barnehagen. Vi er jo forholdsvise nye enda...

Jeg og guttungen har vært hos mine foreldre i hele dag, så vi har ikke gjort så mye annet enn og bare slappe av :)

Vi hadde besøk av svigerfamilien og spiste lasagne :-)
Svigerinna mi skal ha baby i mai, så blir koselig å være litt i permisjon samtidig som henne :-)

Høres koselig ut :) Hvor i landet bor du og hvordan var været hos deg? Her har det snødd ganske tett i dag..bor på Bærums Verk..

Bor i nord-Norge -Harstad- heter det. Det var meldt tett snø men vi dro avsted fordet om. Å det var vi jaggu glade for. Endte i skyfri himmel og sol;) men i dag kom sneen ser ikke noe ut av vinduet ;)

Hadde en super fin dag i går. Fikk litt rydde energi, og fikk gjort en masse i huset :-) Og så fikk jeg en venninne på besøk som klippet håret på hele familien. Kjempe digg å få av seg litt av flisene. Og guttene ble super fine. Og så fikk vi besøk av svigerinnen min og mannen hennes. Og jeg klarte en lørdag uten og dytte en masse godt i tryne, selv om det stod på bordet :-) Koste meg med vann og frukt :-)

Bor i nord-Norge -Harstad- heter det. Det var meldt tett snø men vi dro avsted fordet om. Å det var vi jaggu glade for. Endte i skyfri himmel og sol;) men i dag kom sneen ser ikke noe ut av vinduet ;)

Så heldige dere var med gårsdagen :) I dag kom solen hit :)

Back
Topp