Hva har du eller mannen pakket til han?

Joggebukse, t-skjorte, genser, boxer, sokker, innesko, dusjsåpe og deo.

Venter lillesøster 5.Oktober

Ingenting :P

Han må pakke selv, og han lovte å gjøre det i helga :-) Det blir vel 2-3 skift, kamera, laddere, ipad og toalettsaker.

Har ikkje hatt med noko til han før, so reknar ikkje med eg tek med noke denne gangen! Han skal få seg ein sjokolade :p

Spurte han nå om vi sku pakke noe til han men han mente han ikke trenger så da kan det jammen være og ;)

Her har han fått beskjed om at vis han vil ha me nåke må han putte d i baggen! ;)

Vi har 5 min til sykehuset. Spurte han om han skulle pakke ned noe eller om jeg skulle gjøre det, men han mente at han klarte å røske med seg toalettmappa ut av jobb bagen selv. ( han jobber 1 uke på, 1 uke av. Så han har alltid ferdigpakket toalettmappe og en bag med klær stående) Så får han dra hjem å hente noe annet om han trenger :)

Tannkost, bokser, sokker og t-skjorte. Men vi bor nært sykehuset da.

Skal pakke ferdig i kveld, og til mannen så har jeg skrevet opp:
-en bukse
- 1 tshorte
- en bokser
-to par sokker
- enliten toalettmappe med tannbørste ol
- en six pack med cola zero (bokser)
- en pk nutrilettbarer (til oss begge)
- kjekspakke.

De tre siste er for oss begge vel og merke+ at jeg har pizzasnurrer i fryseren han skal få med seg :)

Energi drikke, joggebukse, sokker og t-shirt. Han sier han trenger ikke mer og han vil gå hjem for å sove, vi har 20 minuter med bus til sykehus. Nå tenker jeg at kanskje jeg vil pakke litt mynter så han kan skaffe seg kald Cola, neste eneste han drikker.

Samme sa han her nemmelig,men med 1 time til sykehuset mener jeg det er unødvendig å dra fra oss i 3 timer for å dusje osv..
Ja det er sant! Har "bare" 30 min vi da, kanskje 25.. Og svigers bor enda nærmere sykehuset.

Men ba han om å ta med rein bokser, sokker og t-skjorte på jobb så han kan hive seg i dusjen der hvis han må dra fra jobb for å møte meg på føden :)

Skal pakke ferdig i kveld, og til mannen så har jeg skrevet opp:
-en bukse
- 1 tshorte
- en bokser
-to par sokker
- enliten toalettmappe med tannbørste ol
- en six pack med cola zero (bokser)
- en pk nutrilettbarer (til oss begge)
- kjekspakke.

De tre siste er for oss begge vel og merke+ at jeg har pizzasnurrer i fryseren han skal få med seg :)
Snill du er! :-) lar mannen fikse maten jeg :-P

Jeg aner ikke, men siden han ikke får sove på sykehuset her så regner jeg med det er et skift...

Back
Topp