Hva har du dilla på?

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Jeg har ikke så mange "dillaer" denne gang som jeg hadde med de andre 4. Da gikk det i isbiter (flere brett om dagen), appelsiner og lovehearts.
Denne gang er det ikke noe jeg MÅ ha men syns sånne godterifersken er veldig godt. Hva gjorde mannen min da? Joda, han kjøpte en bøtte til meg :p

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Den ble visst postet før jeg var ferdig

Hertfall, denne kjøpte han
1408437578194.jpg

1350g ferskengodteri
1408437618000.jpg

Haha kommer til å bli kvaaalm!! :p

Iste hvit guva heller hva den heter;p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det går litt opp og ned, siden jeg fremdeles sliter litt med kvalme i perioder. Men grønne druer går det mye av. Men vil ikke ha disse som er helt grønne, men disse litt mer modne grønne!

Har ingen ting spesielt, men hvis du begynner å snakke om noe du nettopp har spist så vil jeg i 70% av tilfellene få lyst på akkurat det. :p
Haha ja sånn er det her og :)

Snille mannen din som kjøper snop til deg! :D Fornøyd kone er bra for han også. ;)

Ingenting spesielt jeg har dilla på nå. Og har fått tilbake lysten på det meste som jeg ikke hadde lyst på tidligere, og til og med chips frister igjen. :P

Mine diller varierer fra uke til uke og ingen e sånn MÅ ha :p men går en del i cola zero (desverre) og ostesmørbrød.. Ellers så e jordbærene m sukker på i cabndy king godtehylle veldig gode :P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ikke hatt så mye dilla men har hendt seg jeg får lyst på noe, men er ikke super kriiise. Eneste nå er at jeg helst vil ha et glass eller to med melk til frokost og egentlig er jeg ikke så glad i melk også liker jeg plutselig god morgen med jordbær smak er egentlig ikke så glad i den Hehe :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå for tiden er det kakao.. :)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Hehe, samme her! Mmmh det er så fantastisk godt med masse krem oppå <3

Sist hadde jeg dilla på flere ting, mest av alt isbiter, det MÅTTE jeg ha masse av. Korni flatbrød kom som en god nr 2, og så var det diverse jeg var veldig glad i men som jeg klarte meg uten også, bl.a. ritzkjeks, eplemost, hockeypulver og surt godteri.

Denne gangen er det ingenting jeg MÅ ha, men får dilla på noe i en uke eller to og da spiser jeg det hele tiden :-p og så blir det noe nytt etterpå. I sommer spiste jeg masse jordbær med fløte. Nå er det kakao med krem :-D Dette svangerskapet er det litt motsatt, mer jeg IKKE har lyst på eller tåler tanken på eller lukta av :-p Litt rart siden jeg har vært mye mindre kvalm denne gangen enn forrige..skulle tro det hadde vært mest naturlig omvendt :-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Er VELDIG glad i mat når jeg er gravid og det merkest på vekta :P :P Men er ingenting spesielt jeg må ha enda!! Tror jeg spiser nesten tredoblet så mye som før graviditet. ALT frister og ALt er godt, hehe!! ;)

Ingen dillaer.. Og før jeg ble gravid hadde jeg ofte dillaer og var storspiser. :P Nå er jeg kjempekresen og småspist

Ingenting denne gangen. Med storebror var det bananpannekaker :)

Namm :-D

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1408473702526.jpg
    1408473702526.jpg
    44,5 KB · Visninger: 29
Back
Topp