Hva har du dilla på? :)

bibibi

Betatt av forumet
Eller hva liker du ekstra godt nå i svangerskapet? :)

Jeg elsker sterke reke nudler med erter! tenker på det hele dagen og spiser en pakke om dagen :/ ikke så sunt.. Eller så er det lakris fra en godteributikk som er ekstra godt..

Har også veldig lyst på hamburgere hele tiden!

Isbiter hadde jeg dilla på sist og måtte ha det, nå MÅ jeg ha et stort glass iskaldt vann og sier ikke nei takk til isbiter heller :)

hm! egentlig ikke noe! hender jeg fyser på forskjellige melkeprodukter bare!
sist hadde jeg dilla på vann med isbiter, men nå blir jeg kvalm av vann :S så får i meg aaaaalt for lite væske

Salt lakris er vel det jeg har spist mest av, men føler det går litt i rykk og napp egentlig...
Noen dager er det søtt og andre dager er det salt jeg fyser på---

All mat som er litt salt. Ikke godterier og potetgull, det har jeg ikke lyst på i det hele tatt..

Jeg har i det siste fått dilla på sørlandschips.. drømmer nesten om det om natta... Ikke bra...

tomatsuppe :p

Vann med kullsyre, så jeg vurderer å kjøpe meg en sånn brusmaskin for det blir så dyrt i lengden..

Ostepop har jeg også veldig lyst på hele tiden. Hvis jeg ikke har det i huset blir jeg sittende å bare tenke på ostepop.. Og lakris har jeg ekstra lyst på.

For øyeblikket er det appelsiner!
Spiser aldri appelsiner til vanlig.. 

absolutt ingenting!

Noen dager knekkebrød med kaviar og ost, andre dager sjokolademilkshake (har ikke hatt lyst på det på 10 år!) og innimellom brunost på ristet brød.. Er kanskje ikke svangerskapsdille når det varierer så mye, kanskje?! :)

Lakris, druer og bringebær. Enkelte ting som jeg elsket før graviditeten har jeg nå fullstendig avsmak for. Jeg elsket for eksempel sopp og gratinerte poteter før jeg ble gravid, men nå blir jeg kvalm bare av tanken på det. 

Blir gal hvis jeg ikke får frukt! Kan til nød erstattes med juice, men frukt er det beste :-)

har ingen syk trang til noe, men det har gått med noen bøtter risengrynsgrøt fra Fjordland de siste ukene :P gleeeeeeder meg til cæsar er ferdig og jeg klarer å karre meg opp av sofaen og varme grøt :D

De to siste dagene har jeg bare hatt lyst på sånne vanlig kylling nudler fra rema, men kanskje det er fordi jeg er syk og har veldig vondt i halsen. Klarer ikke å få i meg så mye anna mat enn brødskiver med litt te...og nudler da! :(

ingenting.  bare at jeg ikke har lyst på sjokolade :/ ja, en det da?? hahaha

Epler, druer (egentlig mye frukt generelt), Bris (den røde), salt lakris og brød med leverpostei :)

Melk melk og atter melk! Må ha et stooort glass iskald melk til hvert eneste måltid bortsett fra middag..

Back
Topp