Hva har du dilla på??

Mrs. Potato Head

Flørter med forumet
Jeg har desverre havnet på alt av bakst med sukker i, og goteri i løsvekt. 

(vet at noen kansje tenker. At jeg også har skrevet det at graviditeten har gitt meg kviser. Men vi gravide har vel lov til og ha litt dobbelmoral?) hehe =)

Grovbrød eller disse husmann knekkebrød (grove) ... Å har generelt ALDRI likt noen av delene... Å kan omtrent ikke fordra sjokolade eller søtsaker. Godt innimellom men svært sjeldent. :p

Det værste dilla-greierne har gitt seg. I begynnelsen bare MÅTTE jeg ha lakris (hadde et sykt lavt blodtrykk da...90/58, - så kanskje ikke så rart). Nå er det bedre, man kan av og til få veldig lyst på lakris :))

Her om dagen fikk jeg sååå lyst på ferske boller med GRÄDDOST! Også gräddost da....er jo noe jeg aldri har kjøpt :))

EPLER! Generelt frukt egentlig, men elsker epler. Liker egentlig ikke epler så godt, men det gjør baby.. Hadde 6mnder med kaviar, men det er heldigvis over. Er bra lei kaviar!

Mandariner, har spist det i flere mnd nå, å er fortsatt ikke lei :) Pluss at jeg må ha noe med sjokoladesmak i munnen i løpet av dagen, enten i form av o´boy eller no sant.. :) 

Har egentlig ikke dilla på noe spesielt jeg. Har alltid elsket skive med nugatti på, meen nå er det en rar og ekkel smak på nugattien :P

Samme som de to andre svangerskapene, LUKTER!

- Lukten av vaskemiddler og tøymykner
- Bensin
- Gummi (les nye bildekk)
- Olje og verkstedlukt
- kjellerlukt
- Ny bil lukt

ååhooo my god, får vann i munnen bare av å skrive om det

Epler og ikke minst Crayzy Candy Frogs!!!! kjøper de på Nille nomnomnomnom

I begynnelsen hadde jeg skikkelig lyst på sushi en periode, til slutt skaffa vi oss litt (de uten rå fisk da), men når jeg da smakte det så ble jeg skikkelig skuffa for det smakte ikke noe godt lenger!
Så har jeg ikke kunnet spise "rødt" kjøtt.. rart egentlig.. men hamburgere og anna rødt kjøtt, steik osv har vært heeeelt motbydelig...
Sjokolade derimot, jeg har aldri vært noe særlig glad i sjokolade, men denna babyen er visst veldig veldig glad i sjokolade :D

Ingenting

Back
Topp