hva har dete vogna i juli?

Noen dager i juli i 2014 hadde vi faktisk lammeskinn. Været i Norge varierer veldig. Ellers hadde vi laken over vognmadrassen, helseteppe og myggnett. Ble det for varmt la jeg lammeskinnet i en pose i understellet.

Jeg hadde skinn som han lå på og så hadde jeg helseteppe over.

Lammeskinn regulerer temperaturen både når det er varmt og kaldt så det ville jeg gått for:)
Ellers dyne eller tynt ullpledd/helseteppe ettersom hvor varmt/kaldt det er.

Lammeskinn regulerer temperaturen både når det er varmt og kaldt så det ville jeg gått for:)
Ellers dyne eller tynt ullpledd/helseteppe ettersom hvor varmt/kaldt det er.
Vi brukte lammeskinn nesten hele sommeren, men de dagene det var 28 grader så syns jeg virkelig ikke at lammeskinnet virket regulerende :p

Vi brukte lammeskinn nesten hele sommeren, men de dagene det var 28 grader så syns jeg virkelig ikke at lammeskinnet virket regulerende :p
Det har du rett i. Det er jo igjen en veldig høy temperatur, så da holder det med tynt pledd :)

Brukte dyne og ett tynt hjemmestrikka ullpledd.

sommeren 2014- kun teppe eller ingenting. Måtte ta ut lammeskinnet da ungen ble ap svett og skle til bunnen av bagen.

Sommeren 2014- 16 grader i juli, brukte voksi pose.

I år har jeg både dyne, voksipose og teppe (både ull, ull/silke og bomull) klart.

Lammeskinn hele året. Helsetepper ble mye brukt når det var varmt, ellers minste dyna.

Jeg synes også skinn faktisk ble alt for varmt. Her lå hun vel bare på madrassen med et teppe over. Litt væravhengig så klart. :)

Bare kjøpe inn og ha det klart.. Også se hvordan det blir i juli da :)
Takk for mange fine svar..

Jeg hadde babynest i vogna. Hun var så liten, så syns hun "slang" så ille oppi der. Også hadde jeg kun et pledd over. Gikk over til lammeskinn når hun ble litt større.

Jeg hadde babynest i vogna. Hun var så liten, så syns hun "slang" så ille oppi der. Også hadde jeg kun et pledd over. Gikk over til lammeskinn når hun ble litt større.

Det var lurt, jeg har kjøpt det så tenkte prøve bruke det i vogna hvis han blir liten..

Takk for tipset

Back
Topp