Hva har dere

Nå er vi ikke så mye ute med vogna enda, men har oppi en Voksi vårpose, og supplerer med et strikka ullteppe hvis det er kjølig. Er det kjempevarmt så er posen helt åpen.
 
Hun ligger helst oppå en dyne, også har hun enten tynt eller tykt teppe oppå. Finner ikke roen rett på madrassa ennå.
 
Han her er ikke kjempe varm , men heller ikke kjempe kald :p så han ligger oppå saueskinn i vognen som funker kjempe fint ! Også bruker jeg enten teppe eller dyne oppå , alt etter som hvor varmt det er ute .. noen ganger har jeg brukt begge deler også :p
 
Vårpose dersom det er 14-15 grader og bare et lett helseteppe dersom gradestokken kryper mot og over 20 grader.
 
Bruker helseteppe eller strikket ullteppe når det er varmt og har dyne under vognen som jeg kan slenge på om det blir kaldt :) Ligger på madrass og laken, men vurderer å legge i saueskinn.
 
Hun ligger ofte tyntkledd med et tynt teppe over seg i en åpen vognpose om det er 20 varmergrader, er det under 20 så lukker vi vognposen og kler litt mer på. Over 25 ligger hu som regel i vogna uten noe på seg og på det varmeste var det bare bleia og en tynn lue :dummy1: sjekker om hun er varm eller kald med gjevnemellomrom og har alltid med en liten jakke!
 
Back
Topp